کد خبر : 48616
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
-

توقف دانگرید به iOS ۱۰ توسط اپل

توقف دانگرید به iOS ۱۰ توسط اپل

به گزارش قائم آنلاین،اپل دانگرید به آی‌ او اس ۱۰ و نسخه های قدیمی‌تر را مسدود کرد، پس اگر هنوز دستگاه خود را به آخرین نسخه سیستم عامل آی او اس آپدیت نکرده‌اید، فعلا دست نگه دارید چرا که بسیاری از کاربران از مشکلات موجود در این نسخه ناراضی هستند و راه برگشتی برایشان باقی

به گزارش قائم آنلاین،اپل دانگرید به آی‌ او اس ۱۰ و نسخه های قدیمی‌تر را مسدود کرد، پس اگر هنوز دستگاه خود را به آخرین نسخه سیستم عامل آی او اس آپدیت نکرده‌اید، فعلا دست نگه دارید چرا که بسیاری از کاربران از مشکلات موجود در این نسخه ناراضی هستند و راه برگشتی برایشان باقی نمانده است.

همانطور که پیش از این نیز اعلام شد، اپل پس از عرضه عمومی آی او اس ۱۱، دو به روزرسانی دیگر منتشر کرد که در هر دو برخی ایرادها را برطرف کرده است. در حال حاضر با وجود آن که امکان دانگرید به نسخه های قدیمی تر از iOS ۱۱ غیرممکن شده است، کاربرانی که آپدیت ۱۱.۰.۲ را نصب کرده‎اند می‌توانند به نسخه ۱۱.۰.۱ بازگردند اما بازگشت به نسخه ۱۱ مسدود شده است.

اپل در حال تست آی او اس ۱۱.۱ است که احتمالا تا اواخر ماه آینده برای کاربران عرضه خواهد شد که امید می رود تمامی مشکلات این سیستم عامل برطرف شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 16 =