کد خبر : 48432
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
-

داستان پیکه با تیم ملی اسپانیا به پایان رسید

داستان پیکه با تیم ملی اسپانیا به پایان رسید

به گزارش قائم آنلاین، مارکا نوشت: ‌اسپانیا با پیروزی ۳ بر صفر برابر آلبانی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کرد. در این دیدار جرارد پیکه در کانون توجه بود. مدافع ‌اسپانیایی به خاطر رای دادن به استقلال کاتالونیا و اظهاراتش با خشم هواداران این کشور روبه‌رو شده بود و در تمرینات تیم‌ ‌ملی علاوه بر

به گزارش قائم آنلاین، مارکا نوشت: ‌اسپانیا با پیروزی ۳ بر صفر برابر آلبانی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کرد. در این دیدار جرارد پیکه در کانون توجه بود. مدافع ‌اسپانیایی به خاطر رای دادن به استقلال کاتالونیا و اظهاراتش با خشم هواداران این کشور روبه‌رو شده بود و در تمرینات تیم‌ ‌ملی علاوه بر این که هو شد، به او توهین نیز شد و هواداران خواستار جدایی‌اش از تیم‌ ‌ملی شدند.

با این حال دیشب (جمعه) هواداران در آلیکانته به خواسته یولن لوپتگی پاسخ دادند و از تیم‌ ‌ملی حمایت کردند. آنها برای تماشای بازی کشورشان با آلبانی بلیت تهیه کردند و هنوز مشخص نبود با پیکه چه برخوردی خواهد شد. زمانی که نام ۱۱ بازیکن اصلی در ورزشگاه اعلام شد، همه بازیکنان با تشویق روبه‌رو شدند به جز مدافع کاتالانی. زمانی که نام پیکه شنیده شد صدای سوت‌های اعتراض زیادی شنیده شد و هنگامی که پیکه نخستین ضربات را به توپ زد با سوت‌های اعتراض آمیز روبه‌رو شد.

از طرفی پیش از شروع بازی سرخیو راموس برای تحسین و حمایت از مدافع کاتالانی به سمت او رفت و او را در آغوش گرفت.

سوت‌های اعتراض آمیز تا پایان نیمه نخست شنیده می‌شد. این اتفاق باعث شد پیکه یک اشتباه بزرگ کند. البته بازیکنان آلبانی از این فرصت نتوانستد بهره کامل را ببرند. پیکه در محوطه جریمه توپ را از دست داد. این اتفاق باعث شد معترضان به خود بیایند. در نیمه دوم مدافع بارسلونا کارت زرد دریافت کرد و دیدار دوشنبه برابر اسرائیل را از دست داد. در ‌دقیقه ۶۰ لوپتگی تصمیم گرفت او را تعویض کند. مدافع ‌اسپانیایی میان سوت و تشویق، زمین بازی را ترک کرد و مقدماتی جام جهانی برای او به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − شش =