کد خبر : 47856
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
-

افشای حقایقی جدید از Huawei Mate۱۰

افشای حقایقی جدید از Huawei Mate۱۰

به گزارش قائم آنلاین، صفحه اختصاصی شرکت هواوی در فضای مجازی ویدئویی منتشر کرده است که جنبه های تازه ای از گوشی پرچمدار این شرکت را نمایان می‌کند. در این ویدئو که توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرده است، هواوی این موضوع را مطرح می‌کند که گوشی میت ۱۰ صرفا یک گوشی هوشمند

به گزارش قائم آنلاین، صفحه اختصاصی شرکت هواوی در فضای مجازی ویدئویی منتشر کرده است که جنبه های تازه ای از گوشی پرچمدار این شرکت را نمایان می‌کند.

در این ویدئو که توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرده است، هواوی این موضوع را مطرح می‌کند که گوشی میت ۱۰ صرفا یک گوشی هوشمند ساده نیست؛ بلکه یک ماشین هوشمند بسیار قدرتمند است زیرا می‌تواند مانند انسان ها ببیند، فکر کند و یاد بگیرد.

لازم به ذکر است که میت ۱۰ مجهز به Kirin ۹۷۰ است و به لطف پردازنده بسیار قدرتمندی که سری میت ۱۰ هواوی دارد، اخیرا بسیاری از صاحب‌نظران این گوشی را رقیب سرسخت آیفون X معرفی کرده اند.

سری میت ۱۰ هواوی شامل ۳ گوشی Mate ۱۰, Mate ۱۰ Lite و Mate ۱۰ Pro می‌شود که دارای دوربین دوگانه هستند. این گوشی در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۱۷ ( ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ) رونمایی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 11 =