کد خبر : 47661
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
-

پیداشدن جسد خدمه هندی در زیبا کنار

پیداشدن جسد خدمه هندی در زیبا کنار

به گزارش قائم آنلاین،سیاوش غلامی معاون هلال احمر استان گیلان گفت: جسد ملوان هندی یکی از سرنشینان شناور خدمات صیادی گسپرل توسط تیم جست و جو و نجات ساحلی اداره کل بنادر و دریانوردی کشف شد. وی با بیان اینکه جست و جو توسط ماموران هلال احمر در سواحل استان گیلان ادامه دارد تا وضعیت

به گزارش قائم آنلاین،سیاوش غلامی معاون هلال احمر استان گیلان گفت: جسد ملوان هندی یکی از سرنشینان شناور خدمات صیادی گسپرل توسط تیم جست و جو و نجات ساحلی اداره کل بنادر و دریانوردی کشف شد.

وی با بیان اینکه جست و جو توسط ماموران هلال احمر در سواحل استان گیلان ادامه دارد تا وضعیت سه نفر دیگر نیز مشخص شودافزود: درحال حاضر تیم جست و جوی نیروی هوایی و نیروی دریایی و هلال احمر بیش از ۱۲ ساعت درروز مشغول جست و جو در نوار ساحلی هستند.

معاون هلال احمر استان گیلان اظهار داشت: به همه کشتی های تجاری نیز اعلام شده است تا درصورت مشاهده جسد علاوه بر بیرون کشیدن جسد از آب به برج مراقبت اعلام کنند.

سیاوش غلامی تصریح کرد: کشتی تجاری ارکیده یک، که چند ماه قبل برای تعمیرات در حوضچه بندرکاسپین متوقف شده بود با طوفانی شدن دریا گرفتار امواج خروشان و بر اثر برخورد با موج شکن بندرکاسپین، بدنه آن سوراخ شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + پنج =