کد خبر : 47635
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
-

لوگوی فدارسیون فوتبال ایتالیا تغییر کرد +عکس

لوگوی فدارسیون فوتبال ایتالیا تغییر کرد +عکس

به گزارش قائم آنلاین،فدراسیون فوتبال ایتالیا شب گذشته (دوشنبه) از لوگوی جدید این سازمان رونمایی کرد. ایتالیایی‌ها که آخرین بار سال ۲۰۰۷ لوگوی فدراسیون فوتبال‌شان را تغییر داده بودند حالا بعد از گذشت ۱۰ سال دوباره این حرکت را انجام داده‌اند. لوگوی جدید با لوگوی قدیمی تفاوت چندانی ندارد و مهمترین تغییر آن برداشته شدن

به گزارش قائم آنلاین،فدراسیون فوتبال ایتالیا شب گذشته (دوشنبه) از لوگوی جدید این سازمان رونمایی کرد. ایتالیایی‌ها که آخرین بار سال ۲۰۰۷ لوگوی فدراسیون فوتبال‌شان را تغییر داده بودند حالا بعد از گذشت ۱۰ سال دوباره این حرکت را انجام داده‌اند.

لوگوی جدید با لوگوی قدیمی تفاوت چندانی ندارد و مهمترین تغییر آن برداشته شدن ۴ ستاره قهرمانی آتزوری در جام جهانی و انتقال آن به قسمت فوقانی لوگو است. همچنین کادر دور لوگو نیز تفاوتی جزئی داشته است.

کارلو تاوکیو رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره دلایل تغییر لوگوی این فدراسیون به خبرنگاران گفت: طرح جدید لوگوی فدراسیون فوتبال ایتالیا، تکمیل کننده پروسه نوسازی است که از سال پیش آغاز شد. ما با ارزش قائل شدن برای تاریخ‌مان به آینده نگاه می‌کنیم. در لوگوی جدید ما ۴ ستاره‌ قهرمانی‌های‌مان در جام جهانی را برجسته‌تر کرده‌ایم چون آنها نماد افتخار و غرور کل کشور ما هستند.

۴ ستاره لوگوی فدراسیون فوتبال ایتالیا به ۴ قهرمانی تیم ملی این کشور در جام‌های جهانی ۱۹۳۴، ۱۹۳۸، ۱۹۸۲ و ۲۰۰۶ اشاره دارد.

در میان تیم‌های ملی دنیا تنها تعداد ستاره‌های لوگوی تیم ملی برزیل که ۵ بار قهرمان شده بیشتر از آتزوری است. آلمانی‌ها نیز همچون ایتالیایی‌ها ۴ ستاره در لوگوی فدراسیون فوتبال‌شان دارند.

تیم ملی ایتالیا اولین بار سال ۱۹۱۱ از پیراهن لاجوردی (آتزوری) استفاده کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 3 =