کد خبر : 47569
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
-

حسین(ع) تنها متعلق به مسلمانان نیست

حسین(ع) تنها متعلق به مسلمانان نیست

به گزارش قائم آنلاین،«جی سالک» رهبر اقلیت مسیحی در پاکستان در اسلام‌آباد، اظهار داشت: حضرت عیسی(ع) و امام حسین (ع) فداکاری زیادی برای نجات و هدایت انسان‌ها انجام دادند. وی افزود: حضرت عیسی(ع) تنها به صلیب کشیده شد اما امام حسین (ع) خود و خانواده‌اش را برای نجات بشریت فدا کرد.سالک تأکید کرد: امام حسین

به گزارش قائم آنلاین،«جی سالک» رهبر اقلیت مسیحی در پاکستان در اسلام‌آباد، اظهار داشت: حضرت عیسی(ع) و امام حسین (ع) فداکاری زیادی برای نجات و هدایت انسان‌ها انجام دادند.

وی افزود: حضرت عیسی(ع) تنها به صلیب کشیده شد اما امام حسین (ع) خود و خانواده‌اش را برای نجات بشریت فدا کرد.سالک تأکید کرد: امام حسین (ع) به همه آموخت که نباید در برابر ظلم سکوت کرد و پیروان باطل هر قدر هم که نیرومند باشند نمی‌توانند در مقابل فریاد عدالت خواهی انسان‌های آزاده مقاومت کنند.

جی سالک تصریح کرد: جوانان مسیحی در پاکستان با نذری دادن به عزاداران حسینی و شرکت در مراسم محرم امام حسین را الگوی خود قرار داده‌اند.وی افزود: افتخار می‌کنم که مسیحیان نه تنها از یزید پیروی نکردند بلکه برای حمایت از اهل بیت پیامبر به مخالفت با وی پرداختند.

رهبر مسیحیان پاکستان گفت: نماینده روم که مسیحی بود به مخالفت با یزید پرداخت و خواستار پایان دادن به ظلم و ستم علیه خانواده امام حسین(ع) شد.جی سالک ادامه داد: تا این جهان باقی است امام حسین (ع) سرور آزادگان جهان هستند و ما مسیحیان افتخار می‌کنیم که از یزید پیروی نمی‌کنیم و حسینی هستیم.

وی افزود: زمانی که حضرت عیسی (ع) دوباره ظهور کند امام حسین (ع) با ایشان خواهد بود و در آن زمان ما مسیحیان افتخار خواهیم کرد که از ایشان پیروی کردیم.سالک تأکید کرد: امام حسین (ع) فقط متعلق به مسلمانان نیستند با اطمینان می‌گویم که اگر ما مسیحیان در حادثه کربلا حضور داشتیم به همراه ایشان با لشکر یزید می‌جنگیدیم.

وی افزود: آرامشی که بعد از عزاداری امام حسین (ع) به دست می‌آید مانند مراسم روز یکشنبه در کلیسا و حتی به مراتب از آن بیشتر است.رهبر مسیحیان پاکستان اظهار داشت: هر سال به یاد شهدای کربلا در اسلام‌آباد نذری تقسیم می‌کنم و امیدوارم امام حسین (ع) قبول کند.

وی افزود: زمانی خواهد رسید که همه دنیا به حسینی بودن افتخار خواهد کرد و جبهه باطل سرنگون خواهد شد در آن زمان ما مسیحیان هم در صف طرفداران امام حسین (ع) قرار خواهیم گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 3 =