کد خبر : 47653
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
-

آزادی دو روستای دیگر در شمال شرق الحویجه

آزادی دو روستای دیگر در شمال شرق الحویجه

به گزارش قائم آنلاین،نیروهای الحشد الشعبی با پیشروی در شهر «الحویجه»، دو روستای «تل الجوال» و «قزل تپه» در شمال شرق الحویجة را آزاد کردند. به نوشته «بغداد الیوم»، تیپ ۲۲ الحشد الشعبی با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش عراق موفق شد این دو روستا را که در نزدیکی روستای «البشیر» در شمال شرق الحویجة قرار

به گزارش قائم آنلاین،نیروهای الحشد الشعبی با پیشروی در شهر «الحویجه»، دو روستای «تل الجوال» و «قزل تپه» در شمال شرق الحویجة را آزاد کردند.

به نوشته «بغداد الیوم»، تیپ ۲۲ الحشد الشعبی با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش عراق موفق شد این دو روستا را که در نزدیکی روستای «البشیر» در شمال شرق الحویجة قرار دارند، آزاد کنند و خسارات زیادی به تکفیری‌ها وارد آورند.

سرلشگر ستاد «عبدالامیر یارالله» فرماندهی عملیات آزادسازی الحویجة، دوشنبه (دیروز) از آزادی ناحیه الرشاد و ۴۵ روستا و کنترل بر فرودگاه «الضباع» خبر داده بود.

نیروهای الحشد، همچنین با همکاری پلیس فدرال عراق، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در جهت شمال «الفتحة» برای پاکسازی روستای «بریج» در شمال الفتحه تا پل این منطقه واقع در غرب الحویجه داشتند.

«حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق جمعه ۲۹ سپتامبر گذشته، آغاز مرحله دوم آزادسازی الحویجه و کلیه مناطق اطراف آن را اعلام کرده بود.

الحویجه که یکی از مهم‌ترین شهرستان‌های استان کرکوک است، ژوئن سال ۲۰۱۴ به اشغال گروه تروریستی داعش در آمد.

الحویجه یکی از نقاط نفت‌خیز در استان کرکوک است و حدود ۷۰ هزار نفر سکنه داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 3 =