کد خبر : 47324
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۰۵
-

درگیری و تیراندازی ۲ طایفه در ایلام

درگیری و تیراندازی ۲ طایفه در ایلام

به گزارش قائم آنلاین،فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با اشاره به درگیری و تیراندازی ۲ طایفه در دره شهر ایلام، گفت: بین طایفه اصلمرز و طایفه جهانگیرآباد در شهرستان دره شهردرگیری اتفاق افتاده است. سرهنگ مهرداد علیمحمدی امروز در این ارتباط گفت: به دنبال این درگیری که با تیراندازی همراه بود ماموران کلانتری برای برقراری

به گزارش قائم آنلاین،فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با اشاره به درگیری و تیراندازی ۲ طایفه در دره شهر ایلام، گفت: بین طایفه اصلمرز و طایفه جهانگیرآباد در شهرستان دره شهردرگیری اتفاق افتاده است.

سرهنگ مهرداد علیمحمدی امروز در این ارتباط گفت: به دنبال این درگیری که با تیراندازی همراه بود ماموران کلانتری برای برقراری نظم در محل حاضر شدند که به علت ادامه تیراندازی از سوی طرفین نزاع رئیس کلانتری و یکی از سربازان وظیفه زخمی شدند.

وی گفت:با بالاگرفتن این دعوای طایفه‌ای اکیپ‌هایی از پلیس دره شهر در محل حاضر و هم اکنون مشغول برقراری نظم و آرامش در محل شده اند.

وی با ابراز تاسف از بوجود آمدن این درگیری بر برخورد قاطع پلیس با عاملان این نزاع تاکید کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: هم اکنون با فراخواندن بزرگان و ریش سفیدان این ۲ طایفه تلاش می‌شود با همکاری آن‌ها آرامش در محل برقرار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =