کد خبر : 47469
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
-

استقلال از خطر حذف از آسیا گریخت؟

استقلال از خطر حذف از آسیا گریخت؟

به گزارش قائم آنلاین، امروز سهیل مهدی رییس کمیته حرفه ای سازی باشگاه ها اعلام کرد که ۲ باشگاه استقلال و نفت تهران تنها ۴ ساعت فرصت دارند که مدارک حرفه ای خود را به کنفدراسیون آسیا ارسال کنند. این در حالی است که باشگاه استقلال مدت ها است که مدارک خود را تکمیل  و به

به گزارش قائم آنلاین، امروز سهیل مهدی رییس کمیته حرفه ای سازی باشگاه ها اعلام کرد که ۲ باشگاه استقلال و نفت تهران تنها ۴ ساعت فرصت دارند که مدارک حرفه ای خود را به کنفدراسیون آسیا ارسال کنند.

این در حالی است که باشگاه استقلال مدت ها است که مدارک خود را تکمیل  و به AFC ارسال کرده است و با این شرایط خطری این باشگاه را تهدید نمی کند.

پیش از این گفته می شود استقلال چون طلب کاران زیادی دارد احتمال دارد از لیگ قهرمانان حذف شود اما تکمیل مدارک ربطی به این موضوع ندارد.

استقلال برای تکمیل مدارک خود یا باید پول بازیکنان سال های گذشته خود را پرداخت می کرد، یا باید با بازیکنان طلب کار توافق می کرد و یا با طرح شکایت ادعا می کرد که پول بعضی از بازیکنان بر گردن باشگاه نیست که چندی قبل تمام مراحل طی شده است و بنابراین خطر حذف از آسیا آبی ها را تهدید نمی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 − 3 =