کد خبر : 47034
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۳۵
-

انتقاد از حضور بازیکنان نفت در سر تمرین

انتقاد از حضور بازیکنان نفت در سر تمرین

به گزارش قائم آنلاین،حمید منوچهری سرپرست جدید تیم نفت تهران از عملکرد بازیکنان تیم نفت تهران که در تمرین امروز صبح در زمین تهرانسر حاضر شده اند انتقاد کرد و گفت: بازیکنان باید تابع باشگاه باشند چرا که با باشگاه قرارداد دارند و باشگاه باید پول آنها را بدهد نه سرمربی تیم. سرمربی هر کسی

به گزارش قائم آنلاین،حمید منوچهری سرپرست جدید تیم نفت تهران از عملکرد بازیکنان تیم نفت تهران که در تمرین امروز صبح در زمین تهرانسر حاضر شده اند انتقاد کرد و گفت: بازیکنان باید تابع باشگاه باشند چرا که با باشگاه قرارداد دارند و باشگاه باید پول آنها را بدهد نه سرمربی تیم. سرمربی هر کسی که می خواهد باشد اما وقتی باشگاه اعلام می کند تمرین تعطیل است، حضور بازیکنان در تمرین اشتباه است و اگر در روزهای آینده جریمه ای متوجه بازیکنان شد، آنها نمی توانند معترض شوند.

منوچهری که باور نمی کرد ٢٤ بازیکن وفادار به علی کریمی در تمرین نفت شرکت کنند گفت: ممکن است همین دیشب که برای من حکم سرپرستی زده اند، فردا حکمم را لغو کنند. آن وقت باید من فردا هم اعتراض کنم که چرا حکم من را لغو کرده اند؟ در حال حاضر هم حمید درخشان سرمربی تیم است و تمرین امروز و فردا تعطیل اعلام شده، حضور بازیکنان در تمرین امروز نفت اتفاق خوبی نبود و مطمئنا برای بازیکنان تبعات دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 9 =