کد خبر : 45672
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
-

رکوردشکنی دیبالا در تورین

رکوردشکنی دیبالا در تورین

به گزارش قائم آنلاین، شاید بتوان پائولو دیبالا را آماده‌ترین بازیکن این روزهای دنیای فوتبال نامید. ستاره تیم فوتبال یوونتوس در ۶ بازی اول تیمش در لیگ ایتالیا ۱۰ گل زده و به لطف درخشش او بیانکونری شروعی انفجاری در لیگ داشته است. بعد از فصل ۹۵-۱۹۹۴ او اولین بازیکن است که توانسته در لیگ ایتالیا

به گزارش قائم آنلاین، شاید بتوان پائولو دیبالا را آماده‌ترین بازیکن این روزهای دنیای فوتبال نامید. ستاره تیم فوتبال یوونتوس در ۶ بازی اول تیمش در لیگ ایتالیا ۱۰ گل زده و به لطف درخشش او بیانکونری شروعی انفجاری در لیگ داشته است.

بعد از فصل ۹۵-۱۹۹۴ او اولین بازیکن است که توانسته در لیگ ایتالیا در ۶ بازی اول این تعداد گل را بزند. در حال حاضر هم بین ۵ لیگ معتبر اروپایی تنها فالکائو از موناکو در ۷ بازی اول تیمش ۱۱ گل زده و شرایطی بهتر از دیبالا دارد. تعداد گل‌های زده لیونل مسی ۹ و پیره امریک اوبامیانگ هم ۸ گل است.

شاید این خبر بیش از همه برای بارسلونا دردآور باشد. این تیم در بازار نقل و انتقالات تابستانی سردرگم بود و بعد از این که در خرید کوتینیو و دی ماریا ناکام بود، در مطبوعات اعلام شد که باشگاه یوونتوس دو بار از طریق ایمیل آمادگی‌ برای مذاکره درباره فروش دیبالا را مطرح کرده، اما هر دو بار با بی‌‎توجهی بارسایی‌ها مواجه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =