کد خبر : 45480
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
-

حمایت سرمربی بارسلونا از رئال مادرید

حمایت سرمربی بارسلونا از رئال مادرید

به گزارش قائم آنلاین، ارنستو والورده در نشست خبری خود پیش از بازی روز شنبه مقابل خیرونا عنوان کرده انتظار نداشته تیمش در این برهه ۷ امتیاز از رئال مادرید پیش بیفتد اما اعتقاد ندارد که این تیم در بحران بسر می برد. والورده به نقل از مارکا به خبرنگاران گفته:یک ماه پیش رسانه ها می گفتند که

به گزارش قائم آنلاین، ارنستو والورده در نشست خبری خود پیش از بازی روز شنبه مقابل خیرونا عنوان کرده انتظار نداشته تیمش در این برهه ۷ امتیاز از رئال مادرید پیش بیفتد اما اعتقاد ندارد که این تیم در بحران بسر می برد.

والورده به نقل از مارکا به خبرنگاران گفته:یک ماه پیش رسانه ها می گفتند که ما در بحران قرار داریم. همه چیز هفته به هفته تغییر می کند. شرایط تیم ها براساس نتایج تغییر می کند. نمی دانم باشگاه ها چه شرایطی را بحرانی می دانند. تنها شرایط تیمم برای من اهمیت دارد. جواب دادن به سوالات درباره رئال برای من سخت است چون انتظار نداشتم چنین نتایجی بگیرند.

بازی روز شنبه خیلی مهم است. این بازی یک دربی است و برای همین اهمیت خاصی دارد. می دانیم که حریف انگیزه زیادی برای این بازی دارد و باید اماده باشیم. نمی توانم به بازیکنی که در بازی قبلی ۴ گل زده استراحت دهم. مسی همیشه گلزن خوبی بوده و ما هم از او انتظار گلزنی داریم. او همیشه تاثیرگذار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =