کد خبر : 44398
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
-

آنچلوتی: مصدومیت نویر جدی است و به بازی با شالکه نمی‌رسد

آنچلوتی: مصدومیت نویر جدی است و به بازی با شالکه نمی‌رسد

به گزارش قائم آنلاین،کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن‌مونیخ پس از اینکه به خاطر مشغلات فراوان با ۱۵ دقیقه تاخیر به کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با شالکه در هفته پنجم بوندس‌لیگای آلمان رسید، از غیبت سنگربان مصدومش در این جدال خبر داد.  او اظهار داشت: متاسفانه مصدومیت پای نویر شکستگی است و او به همین

به گزارش قائم آنلاین،کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن‌مونیخ پس از اینکه به خاطر مشغلات فراوان با ۱۵ دقیقه تاخیر به کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با شالکه در هفته پنجم بوندس‌لیگای آلمان رسید، از غیبت سنگربان مصدومش در این جدال خبر داد.

 او اظهار داشت: متاسفانه مصدومیت پای نویر شکستگی است و او به همین دلیل قطعا بازی با شالکه را از دست خواهد داد. اگر نمایش بازی مقابل ماینتس را تکرار کنیم، پیروزی چندان دور از دسترس نخواهد بود. می‌گویند به ترکیب تیم برنده دست نمی‌زنند اما من به تغییر در ترکیب اعتقاد دارم چون این کار باعث حفظ اشتیاق و آرامش و استراحت همه بازیکنان می‌شود.شالکه ۹ امتیازی تیم خطرناکی است و ما بازی مهمی پیش‌رو داریم.تدسکو، سرمربی رقیب کار خودش را به خوبی انجام داده  است. شالکه فصل را خیلی خوب شروع کرده و در دفاع و حمله، کاملا سازماندهی شده نشان می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − نوزده =