کد خبر : 44086
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۳۰
-

آخرین خبرها از پرچمداران جدید گوگل +عکس

آخرین خبرها از پرچمداران جدید گوگل +عکس

به گزارش قائم آنلاین،همان‌طور که می‌دانید گوشی‌های امسال گوگل با نام‌های پیکسل ۲ و پیکسل XL ۲ رونمایی خواهند شد که ساعاتی پیش، مدل بزرگ‌تر یعنی پیکسل XL ۲ توانست مجوز FCC برای ورود به بازار را کسب کند. براساس آخرین گزارش‌های منتشر شده، این گوشی توسط کمپانی ال‌جی تولید خواهد شد و همانند پرچمدار

به گزارش قائم آنلاین،همان‌طور که می‌دانید گوشی‌های امسال گوگل با نام‌های پیکسل ۲ و پیکسل XL ۲ رونمایی خواهند شد که ساعاتی پیش، مدل بزرگ‌تر یعنی پیکسل XL ۲ توانست مجوز FCC برای ورود به بازار را کسب کند.

براساس آخرین گزارش‌های منتشر شده، این گوشی توسط کمپانی ال‌جی تولید خواهد شد و همانند پرچمدار امسال سری V این شرکت یعنی V۳۰، از نمایشگر ۶ اینچی فول ویژن برخوردار خواهد بود. اگرچه محصول موردنظر در وب‌سایت FCC با نام Pixel درج نشده، اما شواهد حاکی از آن بوده که این دستگاه همان پیکسل XL ۲ کمپانی گوگل است.

این گوشی با شماره مدل G۰۱۱C در این وب‌سایت رویت شده که حرف G برگرفته از حرف اول کلمه Google است. اگر خاطرتان باشد در ماه گذشته میلادی نیز گوشی پیکسل ۲ با شماره مدل G۱۱۰A در FCC رویت شده بود. با این‌حال، کمتر از سه هفته به رونمایی از این دو گوشی زمان باقی مانده و باید منتظر ماند و دید که در طی روزهای آتی، چه اطلاعاتی در خصوص این دو اسمارت‌فون در فضای وب منتشر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 15 =