کد خبر : 43977
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
-

سکان استانداری فارس رسماً به تبادار سپرده شد

سکان استانداری فارس رسماً به تبادار سپرده شد

به گزارش قائم آنلاین، استانداران قدیم و جدید فارس تکریم و معارفه شدند و اسماعیل تبادار مقام عالی دولت در استان فارس و سید محمدعلی افشانی استاندار سابق، به وزارت کشور رفته و معاون عمرانی وزیر کشور شد. عبدالرضا رحمانی فضلی در آیین تکریم و معارفه استانداران جدید و قدیم فارس با بیان اینکه اولویت دولت

به گزارش قائم آنلاین، استانداران قدیم و جدید فارس تکریم و معارفه شدند و اسماعیل تبادار مقام عالی دولت در استان فارس و سید محمدعلی افشانی استاندار سابق، به وزارت کشور رفته و معاون عمرانی وزیر کشور شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی در آیین تکریم و معارفه استانداران جدید و قدیم فارس با بیان اینکه اولویت دولت مسئله اقتصاد است، اظهار داشت: ما استانداری را می‌خواهیم که توسعه‌محور بوده و با برنامه‌های رئیس‌جمهور بیشترین قرابت را داشته باشد.

وی افزود: استانداران باید تمام تلاش خود را در راستای اقتصاد مقاومتی برای مشارکت مردم در امور به کار ببندند چراکه با این وضع قیمت نفت و بودجه اندک نمی‌توان مدیریت دولتی را مبنا قرار داد.

وزیر کشور با بیان اینکه اولویت دوم دولت رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: موفقیت در این حوزه نیز با مشارکت مردم امکان‌پذیر خواهد بود.

رحمانی فضلی تقویت آزادی‌های فردی و اجتماعی را نیز از اهم خواسته‌های دولت دانست و افزود: هیچ حزبی در این دولت در صف گرفتن مجوز قرار نگرفت و رویکرد ما تقویت احزاب است.

وی همچنین با بیان اینکه مسؤولان باید به نوکری مردم افتخار کنند، اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در تمام معادلات بین‌المللی نقش تأثیرگذار دارد و این اقتدار جای شکر داشته و بهترین شکرگزاری خدمت به مردم است.

به گزارش فارس در ادامه این نشست استانداران جدید و سابق استان فارس، گزارشی از رویکردها و اقدامات انجام‌شده را به سمع و نظر حاضران رساندند و درنهایت حکم مسؤولیت اسماعیل تبادار به‌عنوان استاندار جدید فارس از سوی وزیر کشور به وی اهدا شد.

اسماعیل تبادار سابقه استانداری بوشهر در دولت اصلاحات را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 3 =