کد خبر : 42978
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
-

۶ قدم که باید برای برآورده شدن آرزوهای‌مان برداریم

۶ قدم که باید برای برآورده شدن آرزوهای‌مان برداریم

به گزارش قائم آنلاین،احتمالا تعداد زیادی از افراد وجود دارند که هرگز نتوانستند به آرزوهای از دست رفته دوران کودکیشان دست پیدا کنند، اگر شما هم جزو این دسته باشید، چه زمانی بیشتر به صرافت محقق کردن این آرزوها می افتید؟ معمولا زمانهایی که فکر از بار دغدغه های هر روزه رها می شود، بیشتر

به گزارش قائم آنلاین،احتمالا تعداد زیادی از افراد وجود دارند که هرگز نتوانستند به آرزوهای از دست رفته دوران کودکیشان دست پیدا کنند، اگر شما هم جزو این دسته باشید، چه زمانی بیشتر به صرافت محقق کردن این آرزوها می افتید؟ معمولا زمانهایی که فکر از بار دغدغه های هر روزه رها می شود، بیشتر به صرافت کنکاش گذشته و پیدا کردن ردی از خود واقعیمان می افتیم. برای اینکه بدانید چگونه می توانید به آرزوی خود دست بیابید، این مطلب را به نقل از مجله ایده آل بخوانید:

۱٫ دستیابی به آرزویمان دیر نیست
قدم نخست در رسیدن به ارزو این است که باور کنیم هیچ سنی بذای دستیابی به چیزهایی که در ذهن پرورانده ایم دیر نیست. برای باور این مسئله هم بد نیست که زنان و مردان با سن بالا را در زمان آزمون کنکور به یاد بیاوریم.
۲٫ تصویر سازی ذهنی
قدم بعدی برای کسب آرزو این است که تا حد ممکن تصویر ذهنی از آن را در ذهن خودتان بسازید. این تصاویر ذهنی می تواند شما را در رسیدن به ارزوی تان کمک کند. در قدم اول سعی کنید خودتان را در کالبدی که می خواهید تصور کنید، این کار می تواند شما را در رسیدن به آرزویتان کمک کند.
۳٫ لیست آرزوها
قدم دیگر برای رسیدن به آرزو بعد از باور ذهنی و تصویر سازی ذهنی، لیست کردن آرزوهای قدیمی خودمان است. این لیست می تواند شامل آرزوهای دوران کودکی  خودمان باشد.
۴٫ تمرکز فراموش نشود
کاری که در گذشته انجام می دادید، فراموش کنید. شما به دلیل عدم تمرکز نتوانسته اید به خوایته ها خود برسید. پس در این مرحله سعی کنید که با گذاشتن وقت مناسب و تمرکز کافی روی هدف و آرزویتان به آن دست پیدا کنید.
۵٫ به حرف مردم گوش نکنید
چرا در گذشته به آرزویتان نرسیده اید؟ احتمالا بخش زیادی از آن به دلیل حرف مردم بوده، حرف کسانی که نمی توانستند و نمی خواستند شما را در کالبد یک فرد موفق ببینند، چس سعی کنید به حرف دیگران توجهی نکنید، و اینبار خودتان برای اینده  و آرزوی خودتان برنامه ریزی کنید.
۶٫ از همین امروز برای رسیدن تلاش کنید
آخرین قدم عمل کردن است. همین امروز به کلاس بروید و ثبت نام کنید. حتی یک روز هم تعلیق جایز نیست، همین امروز برای رسیدن به آرزوی تان قدم بردارید.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =