کد خبر : 42899
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
-

یوسفی: برانکو زرنگ است

یوسفی: برانکو زرنگ است

به گزارش قائم آنلاین، رحیم یوسفی در مورد دیدار پرسپولیس برابر الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: باید عاقلانه در این بازی‌ها بازی کرد و ابتدا گل نخوردن در اولویت قرار می‌گیرد البته برانکو زرنگ است و می‌داند که در چه مواقعی چه کاری باید انجام دهد. وی افزود: پرسپولیس

به گزارش قائم آنلاین، رحیم یوسفی در مورد دیدار پرسپولیس برابر الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: باید عاقلانه در این بازی‌ها بازی کرد و ابتدا گل نخوردن در اولویت قرار می‌گیرد البته برانکو زرنگ است و می‌داند که در چه مواقعی چه کاری باید انجام دهد.

وی افزود: پرسپولیس در حال حاضر تا یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا آمده و اینجا دیگر جای اشتباه نیست درصد اشتباهات فردی در این مرحله باید به صفر برسد چرا که همین اشتباهات شاید گران تمام شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: از طرفی به اعتقاد من باید کمی تیم بالا بازی کند و اجازه ندهد که حریف حتی به محوطه جریمه نزدیک شود چرا که الاهلی بازیکنان خارجی و شوت‌زن خوبی در فاز هجومی‌اش دارد.

یوسفی تصریح کرد: به اعتقاد من زوج منشا و طارمی در این بازی می‌توانند برای پرسپولیس مثمره‌ثمر واقع شوند و با عملکردخوبشان گل‌های خوبی به ثمر برسانند.

یوسفی درپایان تصریح کرد: قطعاً اگر از این مرحله بتوانیم عبور کنیم شانس زیادی برای فینالیست شدن در آسیا را داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 17 =