کد خبر : 42620
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
-

تبرئه مدیران نجومی‌بگیر موضوعیت نداشت

تبرئه مدیران نجومی‌بگیر موضوعیت نداشت

به گزارش قائم آنلاین، درباره تبرئه شدن برخی از مدیران نجومی‌بگیر اظهار کرد: تبرئه مدیران نجومی موضوعیت ندارد، چون اگر کسی در چارچوب قانون حقوق بالا گرفته بود که به آن نجومی می‌گویند، در این وضعیت شرایط فرق دارد و در آنجا قانون نقص دارد و باید قانون درست شود. وی تصریح کرد: زمانی است که

به گزارش قائم آنلاین، درباره تبرئه شدن برخی از مدیران نجومی‌بگیر اظهار کرد: تبرئه مدیران نجومی موضوعیت ندارد، چون اگر کسی در چارچوب قانون حقوق بالا گرفته بود که به آن نجومی می‌گویند، در این وضعیت شرایط فرق دارد و در آنجا قانون نقص دارد و باید قانون درست شود.

وی تصریح کرد: زمانی است که شرکتی شرایط حقوقی خاص خود را دارد و این به قانون آن شرکت برمی‌گردد در صورتی که ما فکر می‌کنیم حقوق نجومی پرداخت کرده است.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی افزود: اگر کسی از چارچوب قانون خارج شده است، باید موضوعات مختلف پیرامون آن بررسی شود.

احمدی در ادامه به وضعیت اقتصادی استان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذار دنبال شرایط مطلوب است و سرمایه‌گذار موجود عاقلی است که سرمایه دارد.

وی با اشاره به اینکه همین امر ایجاب می‌کند که سرمایه‌گذار در محیط مناسب سرمایه‌گذاری کند، افزود: بر همین اساس سرمایه‌گذار هیچ‌وقت در یک منطقه صعب‌العبور سرمایه‌گذاری نمی‌کند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در کل کشور سرمایه‌گذاری نیست و وضعیت رکود حاکم است، گفت: باید فرآیندهای جذب سرمایه‌گذار ساده‌تر شده و مدیران استانی باید سرمایه‌گذار را بهتر جذب کنند، وگرنه با این بروکراسی اداری سرمایه‌گذار جذب نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + پانزده =