کد خبر : 42263
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
-

چرا فرگوسن در سال ۱۹۹۶ قید خرید زیدان را زد؟

چرا فرگوسن در سال ۱۹۹۶ قید خرید زیدان را زد؟

به گزارش قائم آنلاین، رئیس پیشین باشگاه منچستریونایتد می‌گوید سرالکس فرگوسن در سال ۱۹۹۶ فرصت به خدمت گرفتن زین‌الدین زیدان ۲۴ ساله را داشته است، اما سرمربی وقت شیاطین سرخ به خاطر یکی از بازیکنان آن زمان خود قید خرید این بازیکن فرانسوی را که اسمش تازه بر سر زبان‌ها افتاده بود را زد. زیدان در

به گزارش قائم آنلاین، رئیس پیشین باشگاه منچستریونایتد می‌گوید سرالکس فرگوسن در سال ۱۹۹۶ فرصت به خدمت گرفتن زین‌الدین زیدان ۲۴ ساله را داشته است، اما سرمربی وقت شیاطین سرخ به خاطر یکی از بازیکنان آن زمان خود قید خرید این بازیکن فرانسوی را که اسمش تازه بر سر زبان‌ها افتاده بود را زد. زیدان در همان سال ۹۶ بود که از بوردو راهی یوونتوس شد و در نهایت در سال ۲۰۰۱ سر از رئال مادرید سر در آورد.

مارتین ادواردز، رئیس پیشین باشگاه منچستریونایتد در گفت‌وگو با یکی از برنامه‌های رادیویی «بی‌بی‌سی» در مورد اینکه چرا فرگوسن در آن زمان قید خرید زیزو را زد، اظهار داشت: زیدان و اریک کانتونا هم‌پست بودند و سرالکس احساس کرد که جذب زین‌الدین ممکن است اریک را ناراحت کند، از این رو قید خرید او را زد.

وی در پاسخ به این پرسش که «اگر به عقب برگردید آیا منچستریونایتد می‌توانست برای این دو بازیکن در ترکیب خود جا باز کند؟» گفت: با درک این موضوع که کانتونا قرار بود یک سال دیگر بازنشسته شود و از آنجایی که زیدان هم بازیکن جوانی بود، او می‌توانست در منچستریونایتد به کارش ادامه دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − یک =