کد خبر : 41781
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
-

بنزما: زیدان خوش شانس نیست

بنزما: زیدان خوش شانس نیست

به گزارش قائم آنلاین،زین‌الدین زیدان در رئال مادرید عملکرد خیره کننده ای از خود نشان داده و در دو فصل توانسته دو بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در رقابت‌های لالیگا و یک قهرمانی در سوپر جام اسپانیا و اروپا را به دست آورد. بسیاری براین باور هستند که شانس در موفقیت رئال

به گزارش قائم آنلاین،زین‌الدین زیدان در رئال مادرید عملکرد خیره کننده ای از خود نشان داده و در دو فصل توانسته دو بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در رقابت‌های لالیگا و یک قهرمانی در سوپر جام اسپانیا و اروپا را به دست آورد.

بسیاری براین باور هستند که شانس در موفقیت رئال نقش بسزایی داشته اما بنزما چنین نظری ندارد.
مهاجم فرانسوی رئال گفت: نمی‌گویم که در موفقیت زیدان در رئال اصلا شانس نقشی نداشته است. شانس تا حدودی بوده اما اینگونه نیست که بگویم زیدان مربی خوش شانسی است.
او ادامه داد: رئال خوب نتیجه می‌گیرد چون بسیار باکیفیت و روان بازی می‌کند. ما مدتها است که در کنار هم بازی می‌کنیم و با آمدن زیدان به بهترین تیم تبدیل شده‌ایم. زیدان مربی است که همواره با بازیکنان در حال صحبت کردن است. او جلسه می گذارد و هر موضوعی را که لازم باشد گوشزد می کند.
بنزما در پایان سخنانش گفت: زیدان مربی باشخصیت و بسیار آرام است. شخصیت آرام او به تیم آرامش داده است و بازیکنان با نهایت تلاش بازی می کنند. زیدان مثال تلاش و موفقیت چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی است. انسان یک بار در زندگی شانس می آورد و این گونه نیست که همه موفقیت هایش شانسی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =