کد خبر : 41466
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
-

استخر مهرگان در قائم‌شهر افتتاح شد+تصاویر

استخر مهرگان در قائم‌شهر افتتاح شد+تصاویر

به گزارش قائم آنلاین، ظهر امروز استخر مهرگان در شهرستان قائم‌شهر که توسط سرمایه گذار بومی در روستای اسکندرکلا این شهرستان احداث شد توسط نماینده عالی دولت افتتاح شد. این ملک شخصی با دریافت تسهیلات بانکی از بانک سپه توسط رمضانعلی مشهدبان در این منطقه احداث شد که در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال

به گزارش قائم آنلاین، ظهر امروز استخر مهرگان در شهرستان قائم‌شهر که توسط سرمایه گذار بومی در روستای اسکندرکلا این شهرستان احداث شد توسط نماینده عالی دولت افتتاح شد.

این ملک شخصی با دریافت تسهیلات بانکی از بانک سپه توسط رمضانعلی مشهدبان در این منطقه احداث شد که در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال این مجتمع ورزش آبی به بهره برداری رسید و برای ۴۰ نفر نیز تولید اشتغال کرد.

ربیع فلاح جلودار در این مراسم افتتاحیه ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه ولایت، اظهار کرد: احداث چنین مجتمعی بصورت سرمایه شخصی کار بسیار بزرگی است که ما نیز باید به این افراد کمک کنیم تا سرمایه گذاران چنین فضاهایی را ایجاد کنند تا مردم بهره مند شوند.

وی افزود: قبل از حضور در این مراسم نیز در جویبار حضور داشتیم که بزرگواران بازنشسته سپاه پاسداران در این عرصه نیز یک مجتمع تفریحی توریستی زیبایی را در یکی از روستاهای شهرستان جویبار بهره برداری و افتتاح شد که باید از این نوع پروژه ها استقبال کنیم و کمک حال این افراد باشیم تا اشتغال زایی بوجو بیاید.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در این نوع سرمایه گذاری ها همگان باید کمک بکنند، بیان کرد: فرماندار و مسئولان ادارات باید به آقای مشهدبان بعنوان یک سرمایه گذار باید کمک کنند تا بتوان این مجموعه ورزشی که کمک به سلامت جامعه می کند با قدرت کار خود را ادامه دهد و مشکلات اقتصادی موجود این سرمایه گذار رفع شود تا وسایل آن تکمیل شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =