کد خبر : 41087
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
-

ورزشگاه آزادی در دیدار ایران – سوریه پر ‌نمی‌شود

ورزشگاه آزادی در دیدار ایران – سوریه پر ‌نمی‌شود

به گزارش قائم آنلاین،محمد حسین حمیسی در مورد برگزاری بازی ایران و سوریه در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: مشکلی برای برگزاری این بازی نداریم، فقط چند جایگاه ورزشگاه آزادی در طبقه فوقانی بازسازی نشده که قرار است برای بازی با سوریه این جایگاه‌ها و اطرافان آن خالی شود. وی ادامه داد: هواداران برای ورود به

به گزارش قائم آنلاین،محمد حسین حمیسی در مورد برگزاری بازی ایران و سوریه در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: مشکلی برای برگزاری این بازی نداریم، فقط چند جایگاه ورزشگاه آزادی در طبقه فوقانی بازسازی نشده که قرار است برای بازی با سوریه این جایگاه‌ها و اطرافان آن خالی شود.

وی ادامه داد: هواداران برای ورود به ورزشگاه باید کارت ملی در دست داشته باشند و مثل همیشه هم تدابیر امنیتی برگزار می‌شود. هماهنگی‌ها با یگان ویژه و نیروی انتظامی برای سهولت هواداران انجام شده است.

رئیس حراست فدراسیون فوتبال درباره چگونگی برگزاری مراسم جشن صعود تیم ملی هم در این بازی گفت: قرار شده مراسم خاصی مانند نورافشانی و موسیقی اجرا شود.

حمیسی در خصوص اینکه آیا قرار است از شخصیت‌های کشور هم در جشن صعود تیم ملی شرکت کند، خاطرنشان کرد: در این خصوص اطلاعاتی ندارم ولی به زودی مشخص می‌شود که چه شخصیت‌هایی در بازی ایران و سوریه حاضر می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − دو =