کد خبر : 40910
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۰۵
-

منصوریان برگشت و پابه توپ شد

منصوریان برگشت و پابه توپ شد

به گزارش قائم آنلاین،تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۰:۳۰دیروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی تمرینات آماده سازی خود را برای بازی با گل‌گهر سیرجان پیگیری کرد. * علیرضا منصوریان بعد از بازگشت از کشور چین دیروز در تمرین تیمش حاضر شد و پیش از شروع تمرین با بازیکنان استقلال صحبت کرد.وی پیش از تمرین

به گزارش قائم آنلاین،تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۰:۳۰دیروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی تمرینات آماده سازی خود را برای بازی با گل‌گهر سیرجان پیگیری کرد.

* علیرضا منصوریان بعد از بازگشت از کشور چین دیروز در تمرین تیمش حاضر شد و پیش از شروع تمرین با بازیکنان استقلال صحبت کرد.وی پیش از تمرین در مورد سفرش به چین و اتفاقاتی در همایش مربیان رخ داد با همکارانش به صحبت پرداخت.وی همچنین بعد از گفت و گو با مربیان استقلال نگران وضعیت ابراهیمی، زکی پور و حسینی بود.

*امید ابراهیمی،سید مجید حسینی، میلاد زکی‌پور ، سجاد شهباززاده، و پژمان منتظری در تمرین امروز حضور نداشتند. شهباززاده فعلا از میادین دور است و منتظری هم به تازگی کتف خود را جراحی کرده و حداقل تا نیم فصل نمی‌تواند برای استقلال به میدان برود.زکی پور و حسینی هم چند روزی است که در کیلینیک استقلال به درمان پای مصدوم خود می‌پردازند.امید ابراهیمی هم در تمرین امروز حضور نداشت و به کلینیک رفته بود. این بازیکن طی روزهای گذشته به دلیل احساس درد از

* در ابتدای تمرین امروز بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در چند گروه پاسکاری تحت فشار انجام دادند. در بخش بعدی فوتبال دستگرمی برگزار شد که در این قسمت منصوریان پا به توپ شد و در کنار استقلالی‌ها به فوتبال پرداخت.

تیم فوتبال استقلال روز ۱۷ شهریور ماه در سیرجان به مصاف گل‌گهر خواهد رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =