کد خبر : 40877
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
-

پروژه میدان جانبازان و کارخانه نساجی با قدرت ادامه خواهد یافت

پروژه میدان جانبازان و کارخانه نساجی با قدرت ادامه خواهد یافت

به گزارش قائم آنلاین، علی‌اکبر حسین‌زاده عصر امروز در جلسه شورای پنجم که نخستین بار بصورت علنی با حضور خبرنگاران، برگزار شد ضمن تقدیر از رضارحیمی شهردار سابق قائم‌شهر، با بیان اینکه پس از انتخاب سرپرست شهرداری از همه توانمندیها و ظرفیتهای شهرداری استفاده شد اظهار کرد: در همین راستا افراد زیادی از مدیران ارشد

به گزارش قائم آنلاین، علی‌اکبر حسین‌زاده عصر امروز در جلسه شورای پنجم که نخستین بار بصورت علنی با حضور خبرنگاران، برگزار شد ضمن تقدیر از رضارحیمی شهردار سابق قائم‌شهر، با بیان اینکه پس از انتخاب سرپرست شهرداری از همه توانمندیها و ظرفیتهای شهرداری استفاده شد اظهار کرد: در همین راستا افراد زیادی از مدیران ارشد در شورا حضور پیدا کردند و برنامه‌های خود را برای‌انتخاب شهردار، ارائه کردند.

وی با انتقاد از برخی کانال‎های تلگرامی و فضاهای مجازی که بدنبال تفرقه افکنی هستند، افزود: عده‌ای که نمی‌خواهند شهر قائم‌شهر و مردم این شهر، روی آرامش را ببینند و با ایجاد تنش به دنبال تفرقه افکنی هستند.

رییس شورای شهر قائم‌شهر تصریح کرد: دست‌هایی پشت پرده هستند که نمی‌گذارند شورا و شهرداری قبلی و فعلی در آرامش باشند و ما باید با همدلی و وفاق آن‌ها را ناکام بگذاریم.

این مسوول با تأکید بر ادامه یافتن پروژه‌های شهرداری، گفت: این پروژه‌ها از پول مردم به اینجا رسیده و هیچکدام از آنها تعطیل نخواهدشد و پروژه میدان جانبازان و کارخانه نساجی با قوت ادامه و به سرانجام خواهد رسید.

حسین زاده بیان کرد: در شأن شورای شهر و شهرداری نیست که پروژه نیمه کاره حوزه مدیریت شهری را تعطیل کند و یا مردم را به تجمع و تنش وا دارد.

وی با اشاره بر تبعیت از فرمایشات امام جمعه شهرستان، آیت‌اله معلمی، خاطرنشان کرد: شورای شهر شهرداری، متدین، مدیر، توانمند و همسو با مدیران شهری انتخاب خواهدکرد، تا در جهت حفظ منافع مردم گام بردارد و بطور یقین شورا در انتخابش اشتباه نخواهدکرد.

رییس شورای شهر قائم‎شهر در پایان تاکید کرد: هیچ مدیریتی پشت جلسات شورا نیست و تمام آن بصورت رسمی و علنی برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − دوازده =