کد خبر : 40265
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
-

عزت اللهی تیمش را عوض کرد

عزت اللهی تیمش را عوض کرد

به گزارش قائم آنلاین، سعید عزت‌اللهی بعد از دوران یک ساله‌ای که در اتلتیکو مادرید اسپانیا داشت، طی دو فصل اخیر در روستوف روسیه عضویت داشت ولی فرصت بازی زیادی به او نرسید تا مجبور شود در دور برگشت سال گذشته به طور قرضی راهی آنژی ماخاچ کالا شود. عزت‌اللهی بعد از اینکه ۱۰ هفته به‌عنوان

به گزارش قائم آنلاین، سعید عزت‌اللهی بعد از دوران یک ساله‌ای که در اتلتیکو مادرید اسپانیا داشت، طی دو فصل اخیر در روستوف روسیه عضویت داشت ولی فرصت بازی زیادی به او نرسید تا مجبور شود در دور برگشت سال گذشته به طور قرضی راهی آنژی ماخاچ کالا شود.

عزت‌اللهی بعد از اینکه ۱۰ هفته به‌عنوان بازیکن اصلی و تعویضی در دور رفت فصل اخیر برای روستوف انجام داد، در نیم‌فصل دوم ۹ بار برای آنژی ماخاچ کالا بازی کرد که تعداد زیادی نبود تا او دوباره به روستوف برگردد.

این هافبک ملی‌پوش ایرانی امسال فصل را بدتر از همیشه پشت سر گذاشت، طوری که در هشت هفته اخیر به طور کامل نیمکت نشین بوده و فرصت بازی پیدا نکرده است.

عزت‌اللهی که اکنون در اردوی تیم ملی ایرانی برای دیدار با کره جنوبی به سر می‌برد، طبق توافق انجام شده و اعلام باشگاه روستوف در ادامه فصل به طور قرضی راهی آمکار، دیگر تیم لیگ یکی روسیه می‌شود و برای این تیم به میدان خواهد رفت.

آمکار در هشت هفته اخیر لیگ یک روسیه تنها دو پیروزی و یک تساوی در مقابل پنج باخت داشته تا با ۵ امتیاز قعرنشین جدول باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − چهار =