کد خبر : 40377
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
-

آرژانتین با یک امتیاز خاک اروگوئه را ترک کرد

آرژانتین با یک امتیاز خاک اروگوئه را ترک کرد

به گزارش قائم آنلاین،پانزدهمین هفته از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد امروز (جمعه) با انجام ۵ دیدار خاتمه یافت. برزیل که صعودش پیش از این قطعی شده بود و به امتیازات این بازی نیاز نداشت میهمانش اکوادور را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. پائولینیو، هافبک جدید بارسلونا

به گزارش قائم آنلاین،پانزدهمین هفته از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد امروز (جمعه) با انجام ۵ دیدار خاتمه یافت.

برزیل که صعودش پیش از این قطعی شده بود و به امتیازات این بازی نیاز نداشت میهمانش اکوادور را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. پائولینیو، هافبک جدید بارسلونا در دقیقه ۷۰ و کوتینیو ستاره برزیلی لیورپول در دقیقه ۷۷ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

آرژانتین اما در خانه اروگوئه‌ به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد. نتیجه‌ای که برای دیگر فینالیست دو دور اخیر کوپا آمه‌ریکا یعنی شیلی در خانه‌اش رقم خورد بدتر هم بود چرا که این تیم با نتیجه ۳ بر صفر به پاراگوئه باخت.

آرتورو ویدال هافبک شیلی در دقیقه ۲۴ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. ویکتور کاسرس در دقیقه ۵۵ دومین گل را برای پاراگوئه‌ای‌ها به ثمر رساند و ریچارد اوریتس در دقیقه ۹۰ اختلاف را به ۳ گل افزایش داد.

در دیگر دیدارهای بامداد امروز ونزوئلا در خانه برابر کلمبیا به تساوی بدون گل رضایت داد و پرو هم با نتیجه ۲ بر یک از سد بولیوی گذشت.

جدول ۱۰ تیمی مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آمریکای لاتین در پایان هفته پانزدهم این رقابت‌ها به شرح زیر است:

۱- برزیل ۳۶ امتیاز؛ تفاضل گل ۲۷+
۲- کلمبیا ۲۵ امتیاز؛ تفاضل گل ۳+
۳- اروگوئه ۲۴ امتیاز؛ تفاضل گل ۹+
۴- شیلی ۲۳ امتیاز؛ تفاضل گل ۲+
۵- آرژانتین ۲۳ امتیاز؛ تفاضل گل ۱+
۶- پرو ۲۱ امتیاز؛ تفاضل گل ؛ تفاضل گل صفر
۷- پاراگوئه ۲۱ امتیاز؛ تفاضل گل ۵-
۸- اکوادور ۲۰ امتیاز؛ تفاضل گل ۱+
۹- بولیوی ۱۰ امتیاز؛ تفاضل گل ۲۱-
۱۰- ونزوئلا ۷ امتیاز؛ تفاضل گل ۱۷-

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 3 =