کد خبر : 39845
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
-

وقتی بازی در رئال رویای نیمار و کوتینیو بود +عکس

وقتی بازی در رئال رویای نیمار و کوتینیو بود +عکس

به گزارش قائم آنلاین،در تابستان امسال، نیمار از بارسا جدا شده و راهی پاری سن ژرمن شد تا اخبار زیادی حول محور کوتینیو و انتقال وی به نوکمپ به جای نیمار شکل بگیرد اما جالب اینجاست آنها هر ۲ روزی آرزوی بازی در تیم رقیب را در سر داشتند. این ۲ ستاره حال حاضر فوتبال

به گزارش قائم آنلاین،در تابستان امسال، نیمار از بارسا جدا شده و راهی پاری سن ژرمن شد تا اخبار زیادی حول محور کوتینیو و انتقال وی به نوکمپ به جای نیمار شکل بگیرد اما جالب اینجاست آنها هر ۲ روزی آرزوی بازی در تیم رقیب را در سر داشتند.

این ۲ ستاره حال حاضر فوتبال برزیل که رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند، برای اولین بار در بهار سال ۲۰۰۸ و در جریان حضور در اردوی تیم ملی زیر ۱۶ سال برزیل و بازی های این تیم در اروپا و قطر با یکدیگر آشنا شدند.

جالب اینجاست که در آن سال مصاحبه ای با این ۲ بازیکن جوان و آینده دار ترتیب داده شده بود و هم نیمار و هم کوتینیو از رویای خود برای بازی کردن در لباس رئال مادرید پرده برداشته بودند.

در ادامه بخشی از این مصاحبه را با هم خواهیم خواند؛

-باشگاه رویاهای شما کدام تیم است؟

کوتینیو: رئال مادرید بهترین باشگاه دنیاست.

نیمار: رئال مادرید.

-الگو و قهرمان شما چه کسی است؟

کوتینیو: از دیدن بازی های روبینیو در تلویزیون نکات زیادی را یاد می گیرم. دوست دارم بازی های رئال مادرید و بارسلونا را تماشا کنم و به هر دوی این تیم ها علاقه دارم.

نیمار: من از ۷ سالگی در سانتوس بازی کرده و بارها بازی های روبینیو را از تلویزیون تماشا کرده ام و سعی می کنم از حرکات او در مواجهه با بازیکنان حریف تقلید کنم. من عاشق فوتبال جذاب اسپانیا هستم زیرا آنها با سرعت بالا و کیفیت فراوانی بازی می کنند

-هدف شما بازی در کدام لیگ است؟

کوتینیو: لالیگا زیرا بهترین بازیکنان جهان نظیر رونالدینیو و روبینیو در این لیگ بازی می کنند.

نیمار: لالیگا زیرا بهترین بازیکنان آنجا عضویت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 2 =