کد خبر : 39773
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
-

رسانه‌ کره‌ای: جنگ روانی کی‌روش ادامه دارد

رسانه‌ کره‌ای: جنگ روانی کی‌روش ادامه دارد

به گزارش قائم آنلاین، رسانه‌های کره‌ای نوشته‌اند تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم ملی ایران در حالی که قرار بود از ساعت ۱۸ به وقت سئول آغاز شود، اما به صورت ناگهانی ساعت ۱۶ و دو ساعت مانده به شروع تمرین اعلام شد که لغو شده و ملی‌پوشان ایرانی در هتل تمرین خود را انجام می‌دهند. یکی از

به گزارش قائم آنلاین، رسانه‌های کره‌ای نوشته‌اند تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم ملی ایران در حالی که قرار بود از ساعت ۱۸ به وقت سئول آغاز شود، اما به صورت ناگهانی ساعت ۱۶ و دو ساعت مانده به شروع تمرین اعلام شد که لغو شده و ملی‌پوشان ایرانی در هتل تمرین خود را انجام می‌دهند.

یکی از رسانه‌های کره‌ای نوشته که تیم ملی ایران با بازیکنان داخلی خود روز ۲۶ آگوست (شنبه) وارد کره جنوبی شد. اولین جلسه تمرینی ایران هم ۲۷ آگوست در ورزشگاه مسابقات آسیایی اینچئون برگزار شد و روز ۲۸ آگوست ایرانی‌ها در ورزشگاه شهر پاژو تمرین کردند. این اتفاق در حالی افتاد که کی‌روش در خصوص ورزشگاه اینچئون به خبرنگاران گفت: «این بهترین امکاناتی نیست که کره جنوبی به ما داده است». او همچنین در تمرین روز گذشته ورزشگاه پاژو نیز گفت: «این زمین هم کامل نیست».

این رسانه کره‌ای نوشته که کی‌روش از زمین تمرین ورزشگاه اینچئون و پاژو تصاویری را در صفحه شخصی خود منتشر کرده و به نظر می‌رسد پیش از شروع بازی به جنگ با کره رفته است و جنگ روانی او ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، دیدار ایران و کره جنوبی در چارچوب دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، پنجشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =