کد خبر : 39448
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۵۵
-

دلیل تردید کریمی برای بازگشت به سپاهان

دلیل تردید کریمی برای بازگشت به سپاهان

به گزارش قائم آنلاین،این روزها بحث آمدن و یا نیامدن علی کریمی به سپاهان مطرح شده است در حالی که این بازیکن از لیگ‌های فنلاند، دانمارک و یک تیم از کشور اتریش پیشنهاد دارد البته پیشنهاد اتریشی چندان جالب توجه از نظر مالی نیست. از سوی دیگر علی کریمی تصمیم‌گیری درمورد تیم آینده‌اش را به

به گزارش قائم آنلاین،این روزها بحث آمدن و یا نیامدن علی کریمی به سپاهان مطرح شده است در حالی که این بازیکن از لیگ‌های فنلاند، دانمارک و یک تیم از کشور اتریش پیشنهاد دارد البته پیشنهاد اتریشی چندان جالب توجه از نظر مالی نیست.

از سوی دیگر علی کریمی تصمیم‌گیری درمورد تیم آینده‌اش را به بعد از اردوی تیم ملی موکول کرده ولی این بازیکن جزو بازیکنان آزاد محسوب می‌شود و حتی اگر پنجره نقل و انتقالاتی بسته شود می‌تواند به هر تیمی که می‌خواهد برود. اما سوالی که طی روزهای اخیر بوجود آمده اینکه چرا کریمی به سپاهان برنمی‌گردد و حتی کرانچار نیز در یکی از نشست‌های خبری مدعی شد که وی هنوز تکلیف خود را برای بازگشت به سپاهان مشخص نکرده است. ظاهرا کریمی با توجه به فصل ناموفقی که در اروپا داشته بازگشت به لیگ ایران را کمی سخت می‌بیند و هنوز در حال فکر کردن روی تصمیم تیم آینده خود است و به نظر می‌رسد کریمی و مدیربرنامه‌هایش در صورت برگزاری یک نشست با کرانچار می‌تواند هرچه سریعتر تکلیف خودش با سپاهان را مشخص کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − یک =