کد خبر : 38798
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
-

حسن یزدانی: فقط برای طلا به فرانسه آمده‌ بودم، بدون اما و اگر

حسن یزدانی: فقط برای طلا به فرانسه آمده‌ بودم، بدون اما و اگر

به گزارش قائم آنلاین،حسن یزدانی بعد از کسب مدال طلا رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت: در کشتی آخر دیدید که حریفم فقط دفاع می‌کرد؛ البته داوری‌ها نیز بی تاثیر نبود. وی ادامه داد: خدا را شکر موفق شدم با کسب یک مدال خوش رنگ دل مردم ایران را شاد کنم. با وجود اینکه ۲-۳

به گزارش قائم آنلاین،حسن یزدانی بعد از کسب مدال طلا رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت: در کشتی آخر دیدید که حریفم فقط دفاع می‌کرد؛ البته داوری‌ها نیز بی تاثیر نبود.

وی ادامه داد: خدا را شکر موفق شدم با کسب یک مدال خوش رنگ دل مردم ایران را شاد کنم. با وجود اینکه ۲-۳ روز قبل از مسابقات سرماخوردگی شدیدی داشتم و بدنم خیلی ضعیف شده بود؛ در مسابقات اول و دوم نتوانستم آنطور که می‌خواهم کشتی بگیرم.

دارنده مدال طلای جهان و المپیک کشتی آزاد تصریح کرد: خداراشکر در مراحل بعد بدنم راه افتاد و موفق شدم یک مدال خوش‌رنگ کسب کنم.

یزدانی درباره هدفش از حضور در مسابقات جهانی گفت: هدفم حضوری پرقدرت و کسب مدال طلا با نمایش کشتی ایرانی بود. رسول خادم، محمد طلایی و اعضای کادر فنی کمک زیادی به من کردند که بدون حمایت آنها این مدال ممکن نبود.

وی افزود: از همان اول می‌خواستم ثابت کنم فقط برای طلا آمده‌ام تا کارم به اما و اگر کشیده نشود و جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند. اگر دعای مردم نبود به مدال نمی‌رسیدم. از زحمات پدر و مادرم هم تشکر می‌کنم که در تمام لحظات من را دعا کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =