کد خبر : 38571
تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۵۰
-

ضرورت تسهیل شرایط حضور بخش خصوصی در طرح‌های کشاورزی و دامی

ضرورت تسهیل شرایط حضور بخش خصوصی در طرح‌های کشاورزی و دامی

به گزارش قائم آنلاین، محمود حجتی در دومین روز سفرش به استان یزد در مراسم بهره‌برداری از کشتارگاه صنعتی مهریز با اشاره به‌ضرورت جذب مشارکت بخش خصوصی و حمایت از سرمایه‌گذاران در طرح‌های کشاورزی و دامی، اظهار کرد: توسعه کشور مستلزم حمایت از بخش خصوصی است. وی با اشاره به دستاوردهای بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف،

به گزارش قائم آنلاین، محمود حجتی در دومین روز سفرش به استان یزد در مراسم بهره‌برداری از کشتارگاه صنعتی مهریز با اشاره به‌ضرورت جذب مشارکت بخش خصوصی و حمایت از سرمایه‌گذاران در طرح‌های کشاورزی و دامی، اظهار کرد: توسعه کشور مستلزم حمایت از بخش خصوصی است.

وی با اشاره به دستاوردهای بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف، افزود: اعتماد به بخش خصوصی نتایج توسعه‌ای بسیار خوبی به دنبال داشته و تداوم این شرایط بهبود فضای کسب‌وکار و رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه با تأکید بر این‌که توسعه هرچه بیشتر این اقدامات به‌وسیله مشارکت بخش خصوصی امکان‌پذیر است، گفت: مسئولان باید در ارتباط با تسهیل امور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تمام تلاش خود را انجام دهند.

این مقام مسئول در پایان با تشکر از پیگیری‌های محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم بافق، بهاباد، ابرکوه، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات این حوزه، گفت: آقای صباغیان با جدیت و دلسوزانه مشکلات مردم را پیگیری می‌کند که این‌چنین روحیه‌ای قابل‌تقدیر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =