کد خبر : 38357
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
-

اظهار نظر کلوپ درباره غیبت کوتینیو

اظهار نظر کلوپ درباره غیبت کوتینیو

به گزارش قائم آنلاین،به نقل از اسکای اسپورت، لیورپول در دور برگشت پلی آف لیگ قهرمانان اروپا از هوفنهایم آلمان پذیرایی کرد و توانست با نتیجه پر گل ۴ بر ۲ به پیروزی برسد تا به مرحله گروهی راه پیدا کند. یورگن کلوپ طبیعی است که از این پیروزی تیمش راضی و خوشحال باشد. او

به گزارش قائم آنلاین،به نقل از اسکای اسپورت، لیورپول در دور برگشت پلی آف لیگ قهرمانان اروپا از هوفنهایم آلمان پذیرایی کرد و توانست با نتیجه پر گل ۴ بر ۲ به پیروزی برسد تا به مرحله گروهی راه پیدا کند.

یورگن کلوپ طبیعی است که از این پیروزی تیمش راضی و خوشحال باشد. او بعد از بازی گفت: براین باور هستم که بازی زیبایی بود و تماشاگران از آن لذت بردند. با توجه به پیروزی در دیدار رفت کار ما برای صعود آسان بود و خوشبختانه در هر دو بازی رفت و برگشت به پیروزی رسیدیم تا با شایستگی به دور بعد راه پیدا کنیم.
کلوپ درباره بازی ندادن به کوتینیو گفت: من هیچ مشکلی با  این بازیکن ندارم. چیزی جدیدی درباره کوتینیو نمی توانم بر زبان بیاورم. کوتینیو بازی نمی کند چرا که هنوز مصدوم است و به شرایط بازی نرسیده است.
سرمربی لیورپول بار دیگر به ستایش از محمد صلاح خرید مصری تیمش پرداخت و گفت: صلاح رم تفاوت زیادی با صلاح لیورپول دارد. او بار دیگر نشان داد که خرید باکیفتی برای ما است. از همه بازیکنان تشکر می کنم و الان باید به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فکر کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × دو =