کد خبر : 38063
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
-

روحیه جهادی و انقلابی بدنبال خدمات رسانی و رضایت خدا باشید

روحیه جهادی و انقلابی بدنبال خدمات رسانی و رضایت خدا باشید

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله علی معلمی در مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی قائم‌شهر در قائم‎شهر، اظهار کرد: طراحان قانون اساسی برای تسهیل در امور شهر و روستا به وضع قوانین پرداخته اند و در این راستا شورا باید اهتمام جدی بورزد.   وی افزود: شورای دوره قبل افت و خیز زیادی داشته

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله علی معلمی در مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی قائم‌شهر در قائم‎شهر، اظهار کرد: طراحان قانون اساسی برای تسهیل در امور شهر و روستا به وضع قوانین پرداخته اند و در این راستا شورا باید اهتمام جدی بورزد.

 

وی افزود: شورای دوره قبل افت و خیز زیادی داشته است و اعضای دوره پنجم شورا نیز باید توجه داشته باشند که چهار سال آینده نیز به تندی می گذرد و در این راستا با تقویت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف باید به دنبال خواسته های مردم باشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حل مشکلات موجود در شهر خاطرنشان کرد: یکی از این مشکلات معضل ترافیک است که با احداث پارکینک می‌توان به رفع آن اقدام کرد و پارکینگ پشت ورزشگاه شهید وطنی مورد استقبال قرار نگرفت و این مهم را از نقاط ضعف برشمرد و افزود: پارکینگ نیمه کاره جلوی مسجد جامع که نیمه کاره رها شده باید در دستور کار قرار بگیرد.

 

امام جمعه شهرستان قائم شهر بیان کرد: شما معتمدین مردم هستید و بین خود و خداوند قرار بگیرید تا پشیمان نشوید چرا که گاهی جبران پشیمانی امکان پذیر نیست و در تمام تصمیم گیری ها باید خدا را در نظر داشت و خواسته‌ی مردم را لحاظ کرد.

 

این مسوول اظهار کرد: اعضای شورای شهر باید بعنوان نماینده مردم باشد به وظیفه خدمت رسانی خود به درستی عمل کنند و با کاهش هزینه ها و افزایش خدمات گامی اساسی دراین راستا بردارند.

 

معلمی درپایان نیز خطاب به منتخبین مردم تصریح کرد: عوارضی که از مردم گرفته می شود باید برای خود مردم هزینه شود و عمران و آبادانی را بهمراه داشته باشد و در این راستا طبق منویات رهبری باید تقویت روحیه جهادی را سرلوحه کارخود قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − سه =