کد خبر : 37395
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
-

سیمئونه: ۱۰ نفره نتیجه‌ای خوبی گرفتیم

سیمئونه: ۱۰ نفره نتیجه‌ای خوبی گرفتیم

به گزارش قائم آنلاین،دیه‌گو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در واکنش به تساوی ۲ بر ۲ تیمش در خانه خیرونا تازه صعود کرده در دیداری که از دقیقه ۶۵ آن با اخراج آنتوان گریزمان ۱۰ نفره شد، به خبرنگاران گفت: کاملاً مشخص است که در نیمه اول خیرونا بهتر بود و از آن مهمتر

به گزارش قائم آنلاین،دیه‌گو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در واکنش به تساوی ۲ بر ۲ تیمش در خانه خیرونا تازه صعود کرده در دیداری که از دقیقه ۶۵ آن با اخراج آنتوان گریزمان ۱۰ نفره شد، به خبرنگاران گفت: کاملاً مشخص است که در نیمه اول خیرونا بهتر بود و از آن مهمتر اینکه تمرکز بیشتری داشت. در نیمه دوم عملکردمان بهتر شد و با تعویض‌هایی که انجام دادیم قوی‌تر شدیم و با پویایی خاص بازی کردیم. به این شکل توانستیم موقعیت‌هایی برای گلزنی خلق کنیم و با ۱۰ بازیکن در پایان نتیجه‌ای قابل قبول گرفتیم. خلاصه بگویم که ما در نیمه اول بد و در نیممه دوم خوب بازی کردیم.

سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو در ادامه به تمجید از انگیزه تیمش برای جبران دو گل خورده با ۱۰ بازیکن و به تساوی کشاندن بازی پرداخت و عنوان کرد: ویژگی بارز این تیم آن است که انگیزه‌اش هرگز نمی‌میرد، به کارش ادامه می‌دهد و تسلیم نمی‌شود.

سیمئونه در پایان به تمجید از عملکرد خیرونا که در این فصل به لالیگا صعود کرده است پرداخت و تأکید کرد: کاملاً مشخص بود که برابر خیرونا کار سختی داریم. آنها خیلی خوب هستند. خیرونا تیمی است که برنامه بازی‌اش کاملاً روشن است و حملاتی سرعتی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 15 =