کد خبر : 37010
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
-

مسؤولان هزینه‌های زائد را کنار بگذارند و اعتبارات عمرانی را افزایش دهند

مسؤولان هزینه‌های زائد را کنار بگذارند و اعتبارات عمرانی را افزایش دهند

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه فضای جامعه ما در این روزها احساس تاثر اما احساس غیرت و غرور و استقامت پیدا کرد و این روزها ماهیت شیعیان در برابر دشمنان نشان داده شد، اظهار کرد: در تاریح می‌خواندیم که آقا اباعبدالله را تشنه سر

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه فضای جامعه ما در این روزها احساس تاثر اما احساس غیرت و غرور و استقامت پیدا کرد و این روزها ماهیت شیعیان در برابر دشمنان نشان داده شد، اظهار کرد: در تاریح می‌خواندیم که آقا اباعبدالله را تشنه سر بریدند و این نکته هم در تاریخ بود که هنگامی که به شهادت اباعبدالله نزدیکتر می‌شدیم چهره امام قوی تر شد اما امام کوه پایداری در تاریخ ماندگار شد.

وی افزود: این شهید مظلوم حاج محسن حججی با توجه به اینکه ۲۵ ساله بود یعنی وی امام را و داوران دفاع را درک نکرده بود اما وصیتنامه اش بسیار سنگین و متین نوشته شده بود و انگار لحظه شهادت خود را قبل از شهادتش مشاهده کرد.

معلمی یادآور شد: در بخشی در وصیتنامه خود آورده بود که علی جان بابا من از تو و مادرت دل کندم تا بتوانم نوکری حضرت زینب را بکنم و سعی کن طوری زندگی کنی که خدا عاشقت شود و به همسرش خطاب کرد پسرم را طوری تربیت کن تا سرباز امام زمان شود و به همسرش نیز همین سفارش را کرد.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر، بیان کرد: همسر این شهید نیز بیانیه‌ای صادر کرد که محسن سرش رفت تا روسری نرود و من اشک نمی‌ریزم که دشمن اشک مرا نبیند و اگر اشکی می‌ریزم برای حضرت زینب است.

این مسوول عنوان کرد: مردان بی غیرتی که اجازه می‌دهند زنانشان با بی‌حجابی به جامعه بیایند در حالی که حجاب ریشه قرآنی دارد و چه در سنی و شیعه وجود دارد.

معلمی گفت: هر کسی هر جایی سر نمیگذارد بلکه سر را برای دین و قرآن و ارزش‌های مکتب قرآن باید بگذارد.

وی افزود: سی سال گذشته، امام آمریکایی‌ها را قابل اعتماد نمی‌دانست و حال همگان به این نتیجه رسیدند و ما در یک مقطعی خودباختگی پیدا کردیم و فکر کردیم که اگر سر فرود بیاوریم آنها به ما حرم می‌کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: رهبری می‌گوید برخی‌ها تصور می‌کنند که ایستادگی برابر قدرت‌ها هزینه دارد اما ایشان فرمودند سازش نیز هزینه دارد تا کجا باید در برابر دشمن سازش کرد عقل می‌گوید هزینه‌های زائد را کنار بگذارید و معیشت مردم را رو به راه کنید.

امام جمعه شهرستان قائم شهر یادآور شد: رهبری فرمودند که رئیس جمهوری آمریکا از داعش و قاتلان مردم یمن حمایت می‌کند و حال دم از حقوق بشر می‌زند و پس از رحلت امام برخی‌ها خواستند راه امام را منحرف کنند اما می‌دانستند که راه امام زنده است.

این مسوول اشاره کرد: رهبری در بخش دیگری از سخنانشان با بیان اینکه در تحقق برخی اقدامات ناعادلانه عمل می‌کنیم و اگر توزیع ثروت عادلانه باشد دیگر فیش‌های نجومی پیدا نمی‌شود و از رانت خواری خبری نیست و وابستگان مسوولان به دادگاه احضار نمی‌شوند اما مسوولان باید از قدرت بسیج انقلاب برای تحقق اهداف انقلاب استفاده کنند.

معلمی در ادامه خطبه های خود بیان کرد: با توجه به اینکه انتخاب کابینه مطرح است باید افراد کارساز را انتخاب کنند هر چند نیازی به این همه تعلل نبود زیرا مجلس برای هر ساعتش چند ده میلیارد تومان هزینه دارد چراکه این وزرا حرف زدنشان فایده ندارد زیرا آنان چهار سال عمل کردند و شاید در حرف چیزهای دیگری مطرح کنند اما بهترین روش برای انتخابشان عملکرد آنها است.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که باید معیشت مردم را به جایی برسانید که مردم احساس آرامش کنند یعنی دولت و هیئت دولت و وزرا این توان را داشته باشند که معیشت مردم را به نقطه مطلوب برسانند.

امام جمعه شهرستان قائم شهر تصریح کرد: ای کاش برخی‌ها بجای آنکه پشت سر سپاه و فعالیت‌های موشکی حرف بزنند بدانند که راه صحیح زندگی استقامت و پایداری است و هزینه‌های زائد را کنار بگذارند و اعتبارات عمرانی را افزایش دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − هشت =