کد خبر : 36791
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۱۵
-

اعتراض هواداران رئال مادرید به داوری

اعتراض هواداران رئال مادرید به داوری

به گزارش قائم آنلاین، علیرغم پیروزی ۱-۳ رئال مادرید، بسیاری از کارشناسان داوری اعلام پنالتی روی برخورد سوارز و ناواس و همچنین اخراج رونالدو را اشتباه دانستند و همین موضوع باعث اعتراض شدید هواداران رئال مادرید در روزهای گذشته شده است. هواداران قوهای سپید معتقدند این اولین بار نیست که این اتفاق در مقابل بارسا رخ

به گزارش قائم آنلاین، علیرغم پیروزی ۱-۳ رئال مادرید، بسیاری از کارشناسان داوری اعلام پنالتی روی برخورد سوارز و ناواس و همچنین اخراج رونالدو را اشتباه دانستند و همین موضوع باعث اعتراض شدید هواداران رئال مادرید در روزهای گذشته شده است.

هواداران قوهای سپید معتقدند این اولین بار نیست که این اتفاق در مقابل بارسا رخ می دهد و به همین دلیل آنها قصد دارند با تکان دادن دستمال های سفید اینگونه به وضعیت داوری در اسپانیا و بازی های ال کلاسیکو اعتراض کنند.

به همین دلیل احتمالا ژوزه ماریانا سانچس، داور دیدار برگشت کار آسانی در برنابئو برای قضاوت نخواهد داشت زیرا قرار است در دقیقه ۷ که شماره رونالدو است، به علت اخراج او و به تبع آن محرومیت ۵ جلسه ای این بازیکن دستمال های سفید در برنابئو برافراشته شود.

رونالدو بعد از تشخیص داور به علت تمارض از زمین بازی اخراج شد و با هل دادن داور ۵ جلسه از همراهی تیمش محروم شده است.

البته این موضوع اتفاق جدیدی نیست و هواداران بارسا نیز بارها اعتقاد داشته اند که داوری به ضرر تیمشان بوده و به همین سبک اعتراض کرده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =