کد خبر : 35641
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
-

هشدار اسطوره لیورپول درمورد جدایی کوتینیو

هشدار اسطوره لیورپول درمورد جدایی کوتینیو

به گزارش قائم آنلاین،به نقل از BT SPORT، فیلیپ کوتینیو بهترین بازیکن لیورپول بعد از جدایی لوئیس سوارس بوده است. این بازیکن برزیلی مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و خبرهای زیادی درباره احتمال حضور او در آبی اناری ها به گوش می رسد. استیون جرارد اسطوره سرخ پوشان آنفیلد اینگونه به جدایی احتمالی کوتینو واکنش

به گزارش قائم آنلاین،به نقل از BT SPORT، فیلیپ کوتینیو بهترین بازیکن لیورپول بعد از جدایی لوئیس سوارس بوده است. این بازیکن برزیلی مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و خبرهای زیادی درباره احتمال حضور او در آبی اناری ها به گوش می رسد.

استیون جرارد اسطوره سرخ پوشان آنفیلد اینگونه به جدایی احتمالی کوتینو واکنش نشان داد:  کوتینیو به راحتی آنفیلد را ترک نخواهد کرد. رئیس باشگاه و سرمربی تیم نهایت تلاش خود را به کار می گیرند تا این بازیکن را حفظ کنند. هیچ کسی در لیورپول دوست ندارد کوتینو از تیم جدا شود.

او ادامه داد: کوتینیو در صورت جدایی آنفیلد را به هم خواهد ریخت و فضای تیم به کلی متشنج می شود. او اگر با رفتن به بارسلونا موافقت کند بحرانی به وجود خواهد آورد. لیورپول نیازی به پول ندارد و به همین خاطر هم کوتینیو را حفظ می کند. می دانم که هر بازیکنی دوست دارد که در بارسلونا بازی کند. پیش از این هم ماسکرانو و لوئیس سوارس چنین تصمیمی را گرفتند ، اما الان شرایط تغییر کرده است و فکر می کنم که کوتینیو می‌ماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × سه =