کد خبر : 35513
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
-

سلطانی‌فر: قریب مشکلی ندارد و در جلسات هیئت مدیره شرکت می‌کند

سلطانی‌فر: قریب مشکلی ندارد و در جلسات هیئت مدیره شرکت می‌کند

به گزارش قائم آنلاین،مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آقای قریب در جلسه هیات مدیره تیم استقلال شرکت نمی کند، ظاهرا وی به خاطر مسائل مالی در باشگاه استقلال ناراحت است و به همین دلیل قصد کناره گیری دارند، نظر شما دراینباره چیست اظهارداشت: ان‌شالله در جلسات هیات مدیره

به گزارش قائم آنلاین،مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آقای قریب در جلسه هیات مدیره تیم استقلال شرکت نمی کند، ظاهرا وی به خاطر مسائل مالی در باشگاه استقلال ناراحت است و به همین دلیل قصد کناره گیری دارند، نظر شما دراینباره چیست اظهارداشت: ان‌شالله در جلسات هیات مدیره استقلال شرکت می کنند، مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که اساسنامه کمیته ملی المپیک هم از سوی شما به هیات دولت فرستاده شده، اما هنوز پاسخی نیامده، گفت: اساسنامه کمیته ملی المپیک در کمیسیون های تخصصی دولت در حال بررسی است.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا با استعفای علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال موافقت کرده اید یا خیر؟ بیان کرد: خیر استعفای آقای رحیمی موافقت نکرده ام و برای ادامه کار در حال مذاکره با ایشان هستیم.

سلطانی فر درباره گلایه جمعی از اهالی دومیدانی نسبت به تصمیمات رئیس فدراسیون دومیدانی و سفرهایی که وی با هزینه فدراسیون می رود و اینکه گفته می شود رئیس فدراسیون تمامی سفرها حتی در رده نوجوانان خودش می رود، اظهارداشت: کلا برنامه جدید ما این است که امور فدراسیون ها ساماندهی و نظارت ها را کسترده تر کنیم و در قبال سفرها قانونمندتر عمل کنیم و همه فدراسیون ها مشمول این قانون خواهند شد.

وزیر ورزش همچنین درحالی که از سوی خبرنگاران محاصره شده بود تا به سوالات پاسخ دهد به گلایه خبرنگاران درباره عدم پاسخگویی مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و برخورد سرد آنها با رسانه‌ها گوش کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =