کد خبر : 35463
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
-

زمان انتخاب رشته کنکور ۹۶ اعلام شد

زمان انتخاب رشته کنکور ۹۶ اعلام شد

به گزارش قائم آنلاین،مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری ۹۶ از فردا ۱۹ مرداد ماه می‌توانند نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند. حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش اظهار کرد: همه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری ۹۶ می‌توانند از روز پنج شنبه ۱۹ مردادماه با مراجعه به سامانه

به گزارش قائم آنلاین،مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری ۹۶ از فردا ۱۹ مرداد ماه می‌توانند نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش اظهار کرد: همه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری ۹۶ می‌توانند از روز پنج شنبه ۱۹ مردادماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org و با توجه به نمره کل کسب شده در هر زیر گروه متناسب با رشته انتخابی ، نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند.

وی گفت: داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول کنکور ۹۶ می‌توانند علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، چنانچه در زمان ثبت نام گزینه علاقه مندی به گروه هنر و زبان های خارجه را انتخاب کرده‌ و در آزمون آن نیز شرکت کرده‌اند، از فرصت انتخاب رشته ۲یا سه گروه آزمایشی بهره‌مند شوند.

توکلی ادامه داد: داوطلبان در نظر داشته باشند که در صورت تمایل به انتخاب رشته در ۲یا سه گروه آزمایشی(گروه آزمایشی اصلی ، گروه هنر و یا گروه زبان خارجه) باید کارت اعتباری جداگانه برای هر کدام تهیه و در سایت www.azmoon.org انتخاب رشته کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − پانزده =