کد خبر : 35021
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
-

هشدارهای جدی پرس به گرت بیل در تمرین

هشدارهای جدی پرس به گرت بیل در تمرین

به گزارش قائم آنلاین، بر اساس گزارش‌ روزنامه «سان»، فلورنتینو پرس که از مصدومیت‌های پی‌درپی گرث بیل به ستوه آمده، او را به گوشه‌ای کشیده و ضمن دادن هشداری جدی از وی خواسته تا در این مقطع چه در باشگاه و چه خارج از باشگاه اصلاً با توپ کار نکند و روند ریکاوری مصدومیت خود را

به گزارش قائم آنلاین، بر اساس گزارش‌ روزنامه «سان»، فلورنتینو پرس که از مصدومیت‌های پی‌درپی گرث بیل به ستوه آمده، او را به گوشه‌ای کشیده و ضمن دادن هشداری جدی از وی خواسته تا در این مقطع چه در باشگاه و چه خارج از باشگاه اصلاً با توپ کار نکند و روند ریکاوری مصدومیت خود را مدیریت کند.

ظاهراً درخواست پرس از بیل، این بازیکن ولزی را که اخیراً زمین فوتبال کوچکی در ویلای مجلل خود درست کرده، متعجب کرده است. پرس از سوی مدیران ارشد باشگاه رئال مادرید برای فروش ستاره ولزی خود تحت‌‌ فشار است و حتی گفته می‌شود بیل در لیست فروش کهکشانی‌ها قرار گرفته است. منچستریونایتد از مشتریان جدی این بازیکن است.

یک منبع آگاه به نشریه «سان» گفت: گرث همیشه عاشق این بود که زمین فوتبال کوچکی در خانه خودش داشته باشد و پس از اینکه این زمین فوتبال را در خانه‌اش ساخت، با دوستان خود پنج به پنج فوتبال بازی می‌کردند، اما حالا نمی‌تواند این کار را کند. باشگاه رئال از او خواسته که کاملاً مراقب خودش باشد چون آنها می‌ترسند که گرث باز از ناحیه قوزک پا مصدوم شود.

بیل که تا سال ۲۰۱۹ با کهکشانی‌ها قرار دارد، فصل گذشته چندین بار دچار مصدومیت شد و نتوانست آن‌طور که باید برای این تیم به میدان برود. او در طول چهار فصل گذشته با این تیم یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، ۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان و ۲ قهرمانی در سوپرجام اروپا را تجربه کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + چهارده =