کد خبر : 34923
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
-

مهر و امضایی دیگر بر پای حقانیت دموکراسی واقعی در جمهوری اسلامی ایران

مهر و امضایی دیگر بر پای حقانیت دموکراسی واقعی در جمهوری اسلامی ایران

به گزارش قائم آنلاین، مدت زیادی است که آمریکای جنایتکار و متحدان درنده و سبع خویشان چهره ی خبیث و استعمارگرایانه خود را زیر نقابی به نام کمک به دنیا و احقاق و احیای حقوق بشر مخفی کرده اند و با خرید رسانه های بزرگ و مجهز همچون بی بی سی و سی ان ان

به گزارش قائم آنلاین، مدت زیادی است که آمریکای جنایتکار و متحدان درنده و سبع خویشان چهره ی خبیث و استعمارگرایانه خود را زیر نقابی به نام کمک به دنیا و احقاق و احیای حقوق بشر مخفی کرده اند و با خرید رسانه های بزرگ و مجهز همچون بی بی سی و سی ان ان و العربیه و…به تبلیغات گوناگون و متعدد و یا با برگزاری نشست ها و تاسیس موسسات به همین نام ها فیلم بازی میکنند و در صدد تحریف و القای این تفکر که ما بدنبال صلح و نجات مردم در جهان هستیم می دوند و هزینه میکنند.

 

عربهای جاهل تمدن نوین را مانند گاو فربه می دوشند و آنان را وادار به جنگ های نیابتی و کشتن هزاران کودک و پیر و جوان میکنند و پول فروش تسلیحات به آنان را نیزمجددا خرج آموزش و تامین نیازهای القاعده ها و داعش ها و جبهه النصره ها و فیلق الشام ها و حمایت از گروهک های جنایتکار و تروریستی مانند منافقین که در سال ۶۷ هزاران بی گناه را به راحتی ترور کردند و گنبدهای آهنین برای رژیم صهیونیستی می کنند.

 

آنگاه جزیره آرام و مصلحی به نام جمهوری اسلامی ایران را که دموکراسی به معنای واقی کلمه در آن حضور دارد را مبدا بی ثباتی و حامی تروریسم اعلام می کنند!

 

انتخاباتی را که تبلیغات آن ؛ نظارت بر آن و تمامی مراحل شمارش و …. به وسیله ی عامه ی مردم باشد را کدام کشور برگزار می کند؟

درود و سلام خدای متعال بر روح پر فتوح بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی ((ره))که چه زیبا فرمود : رابطه ی ما با آمریکا رابطه ی گرگ و میش است و به درستی امروز برداشت اصلی از این جمله ی تاریخی می تواند این باشد که گرگ هیچگاه دست از درنده خویی خویش بر نمی دارد!!و با توجه به هدایت های نورانی مقام معظم رهبری ((مدظله العالی )) و بیان نظرات معظم له در تاریخ۲۷خرداد ۱۳۸۲ در پاسخ به مسئولانی که در آن زمان نیز از گفتگوی تمدنها و مذاکره با آمریکا حرف میزدند فرمودند : عده ای از مسئولین در طول این سالها می گفتند مذاکره کنیم و یک چیز بدهیم و یم چیز بگیریم ولی بنده میگم بدیم اش درست است اما بگیریم نه!!آنها هیچ چیز نخواهند داد!به محض یک پله عقب نشینی طلبکاری تازه ای خواهند داشت و این طلبکاری ها و بد عهدی ها حد یقفی ندارد!به درستی امرز پس از ۱۴ سال از آن پیش بینی های دور اندیشانه بد عهدی های رژیم ایالات متحده آمریکا بر هر کسی که بدنبال حقیقت باشد ؛ پوشیده نیست!!

حال زمان آن فرارسیده است که دنیا بداند و بفهمد که حقیقت و مهد دموکراسی و احیاگر حقوق بشر و کمک حال مستضعفان جهان جزیره آرامی به نام جمهوری اسلامی ایران میان اقیانوس متلاطم و نا آرام منطقه و دنیاست!!

تنها راه ادامه ی این راه عمل به منویات و دغدغه های پدرانه و محبت آمیز مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای ((مدظله العالی ))است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + 13 =