کد خبر : 34866
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
-

مربیان پُرخرج فوتبال اروپا را بهتر بشناسید

مربیان پُرخرج فوتبال اروپا را بهتر بشناسید

به گزارش قائم آنلاین، ژوزه مورینیو، سرمربی کنونی منچستریونایتد به اولین فردی تبدیل شد که تیم های تحت هدایتش بیش از یک میلیارد پوند برای جذب بازیکنان مختلف هزینه کرده اند. پیوستن روملو لوکاکو به منچستریونایتد باعث شد که مورینیو اولین مربی ای باشد که وارد باشگاه یک میلیارد پوندی ها شده است. این مربی ۵۴ 

به گزارش قائم آنلاین، ژوزه مورینیو، سرمربی کنونی منچستریونایتد به اولین فردی تبدیل شد که تیم های تحت هدایتش بیش از یک میلیارد پوند برای جذب بازیکنان مختلف هزینه کرده اند.

پیوستن روملو لوکاکو به منچستریونایتد باعث شد که مورینیو اولین مربی ای باشد که وارد باشگاه یک میلیارد پوندی ها شده است. این مربی ۵۴  ساله پرتغالی طی ۱۷ سال حضور در باشگاه های مختلف اروپایی، هزینه های بسیار سر سام آوری را برای جذب بازیکنان مختلف انجام داده و حالا با قاطعیت می توان عنوان کرد که وی، پر خرج ترین مربی تمام تاریخ به حساب می آید.

اگر بخواهیم به گزینه های بعدی نگاهی داشته باشیم، با کارلو انچلوتی  سرمربی بایرن مونیخ برخورد می کنیم که در طی ۲۲  سال سرمربی گری اش در اروپا، ۹۷۰  میلیون پوند خرج روی دست مالکین باشگاه ها گذاشته و احتمالا او نیز به زودی وارد باشگاه یک میلیاردی ها می شود.

نکته جالب توجه در این لیست، حضور پپ گواردیولا است که در طی تنها ۹  سال سرمربی گری خود که نسبت به دوران مورینیو و آنچلوتی عدد قابل توجهی به حساب نمی آید، حدود ۸۶۰  میلیون پوند در تیم هایش خرج کرده و به نظر می رسد این مربی جوان اسپانیایی با ادامه فعالیتش در باشگاه منچسترسیتی، به زودی نه تنها از عدد یک میلیارد پوند عبور کرده، بلکه تمامی رکوردها را نصیب خود سازد!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =