کد خبر : 34642
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۲۰
-

والورده: نیمار حق داشت برای آینده‌اش تصمیم بگیرد

والورده: نیمار حق داشت برای آینده‌اش تصمیم بگیرد

به گزارش قائم آنلاین،داستان طولانی جدایی نیمار از بارسلونا برای پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن، روز گذشته (جمعه) سرانجام با معارفه او در پاریس به پایان رسید و به این ترتیب ارنستو والورده، سرمربی آبی‌واناری‌ها فرصت نکرد در یک بازی رسمی این بازیکن برزیلی را هدایت کند. والورده اما به جدایی نیمار از بارسلونا واکنشی منفی نشان

به گزارش قائم آنلاین،داستان طولانی جدایی نیمار از بارسلونا برای پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن، روز گذشته (جمعه) سرانجام با معارفه او در پاریس به پایان رسید و به این ترتیب ارنستو والورده، سرمربی آبی‌واناری‌ها فرصت نکرد در یک بازی رسمی این بازیکن برزیلی را هدایت کند.

والورده اما به جدایی نیمار از بارسلونا واکنشی منفی نشان نداد و به او برای اتخاذ این تصمیم حق داد.

سرمربی پیشین اتلتیک بیلبائو پس از تساوی تیمش در بازی دوستانه شب گذشته برابر تیم خینماستیک دتاراگونا، به شبکه تلویزیونی باشگاه بارسلونا گفت: هر کسی آزاد است که سرنوشت خودش را آغاز کند. ما برای او آروزی موفقیت می‌کنیم اگرچه ترجیح می‌دادیم که در کنارمان می‌ماند.

والورده در خصوص نتیجه ناامید کننده بازی تیمش برابر خیمناستیک هم گفت: هدف اصلی ما از این بازی‌های دوستانه این است که به تمام بازیکنان‌مان فرصت بازی برای کسب آمادگی بیشتر بدهیم و نتیجه‌ای که در این بازی‌ها رقم می‌خورد چندان مهم نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − هفت =