کد خبر : 34429
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
-

کشف نرم‌افزار جاسوسی اسرائیل در «گوگل‌پلی»

کشف نرم‌افزار جاسوسی اسرائیل در «گوگل‌پلی»

به گزارش قائم آنلاین،محققان امنیتی نرم‌افزار جاسوسی بسیار پیچیده‌ای که توسط یک شرکت اسرائیلی تولید شده است را در گوگل کشف کردند. این نرم‌افزار توانایی ربودن اطلاعات را دارا می‌باشد. براساس گزارش «میدل‌ایست‌مانیتور»،‌ گوگل اعلام کرد که شرکت اسرائیلی تولیدکننده این نرم‌افزار با نام «لیپیزان» مدعی شده که این نرم‌ افزار قابلیت فراهم کردن امکاناتی

به گزارش قائم آنلاین،محققان امنیتی نرم‌افزار جاسوسی بسیار پیچیده‌ای که توسط یک شرکت اسرائیلی تولید شده است را در گوگل کشف کردند. این نرم‌افزار توانایی ربودن اطلاعات را دارا می‌باشد.

براساس گزارش «میدل‌ایست‌مانیتور»،‌ گوگل اعلام کرد که شرکت اسرائیلی تولیدکننده این نرم‌افزار با نام «لیپیزان» مدعی شده که این نرم‌ افزار قابلیت فراهم کردن امکاناتی برای سازمان‌های اطلاعاتی و امنیت ملی را دارد.

طبق گفته گوگل، نرم‌افزار «لیپیزان» یک محصول جاسوسی است که قادر به مانیتورینگ و فیلتر کردن ایمیل‌ها، پیامک‌ها، موقعیت و تماس‌های صوتی کاربران است.

شرکت گوگل، ۲۰ نرم‌افزار لیپیزان را که با روشی هدفمند در کمتر از ۱۰۰ دستگاه توزیع شده بود، با استفاده از محافظ گوگل پلی پس از اطلاع به دستگاه‌های آسیب‌دیده این برنامه را از این دستگاه‌ها حذف کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − هفت =