کد خبر : 33466
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
-

با این نوشیدنی خوشمزه به سادگی ۵ سال جوان شوید

با این نوشیدنی خوشمزه به سادگی ۵ سال جوان شوید

به گزارش قائم آنلاین،مصرف آب خیار منجر به پاکسازی کبد، لاغری و صاف کردن پوست می‌شود و شما را جذاب‌تر می‌کند. جامعه امروزی همچنان دنبال جوان بودن و جوان ماندن است و راههای زیادی را انتخاب می‌کند در این خصوص باید یاد آوری کرد با نوشیدن آب خیار ۵ سال جوان‌تر شوید. مصرف آب خیار

به گزارش قائم آنلاین،مصرف آب خیار منجر به پاکسازی کبد، لاغری و صاف کردن پوست می‌شود و شما را جذاب‌تر می‌کند. جامعه امروزی همچنان دنبال جوان بودن و جوان ماندن است و راههای زیادی را انتخاب می‌کند در این خصوص باید یاد آوری کرد با نوشیدن آب خیار ۵ سال جوان‌تر شوید. مصرف آب خیار منجر به پاکسازی کبد، لاغری و صاف کردن پوست می‌شود و شما را جذاب‌تر می‌کند. در ادامه این مطلب را به نقل از سلامت نیوز بخوانید.

چگونه می‌توان ۵ سال جوان شد؟
– هنگام خرید خشکبار مخصوصا تخمه آفتابگردان از خرید ارقام چینی آن خودداری کنید این ارقام به علت مصرف بالای سموم و کودهای شیمیایی به شدت مسموم بوده و در صورت مصرف زیاد باعث مسمومیت و مشکلات کبدی خواهد شد.

– به هیچ عنوان نباید با گوشی در حال شارژ صحبت و کار کنید اینکار باعث صدمه به قلب و مغز می‌شود حتی درمواردی انفجار موبایل گزارش شده است.

– کبد در حین خواب نیز به پاکسازی بدن، سنتز آنزیم‌ها و سوخت و ساز بدن مشغول است. خوردن یک قاشق عسل قبل از خواب باعث سلامت کبد و داشتن خوابی راحت می‌شود.

– آب یخ اولین و بزرگترین علت نابودی کبد محسوب می‌شود، هرگز با شکم خالی آب یخ ننوشید! نوشیدن آب سرد بعد از فعالیت شدید بدنی از مهمترین دلایل ابتلا به کبد چرب است!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =