کد خبر : 32922
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
-

حمایت ارشاد از فیلم سخیف‌تر از «۵۰ کیلو آلبالو»

حمایت ارشاد از فیلم سخیف‌تر از «۵۰ کیلو آلبالو»

به گزارش قائم آنلاین، فیلمی که سخیف‌تر و مبتذل‌تر از «۵۰ کیلو آلبالو» است و مدت‌ها وزارت ارشاد در ارائه پروانه نمایش به فیلم مردد بود و بارها و بارها فیلم با اصلاح روبرو شد، اکنون مورد حمایت این وزاتخانه قرار گرفته و تنها سالن‌ سینمایی که زیر نظر وزارت ارشاد است و حکم مدیریت

به گزارش قائم آنلاین، فیلمی که سخیف‌تر و مبتذل‌تر از «۵۰ کیلو آلبالو» است و مدت‌ها وزارت ارشاد در ارائه پروانه نمایش به فیلم مردد بود و بارها و بارها فیلم با اصلاح روبرو شد، اکنون مورد حمایت این وزاتخانه قرار گرفته و تنها سالن‌ سینمایی که زیر نظر وزارت ارشاد است و حکم مدیریت این سینما توسط سازمان سینمایی ارائه می‌شود، سانس‌‌هایی را به این کمدی مبتذل اختصاص داده است!

فیلمی که با شوخی‌های جنسی و الفاظ رکیک بسیاری همراه است، بالاخره با تصمیم سازمان سینمایی با درجه‌بندی ممنوعیت برای گروه سنی زیر ۱۲ سال روانه اکران شد (هر چند که به همین تصمیم هم نقد وارد است) اما از سوی دیگر وزارت ارشاد با اتخاذ سیاست «یک بام و دو هوا»، از این فیلم مبتذل حمایت کرده و سالن متبوع خود در «موزه سینما» را در اختیار فیلم قرار داده است!

فیلمی که بنیان خانواده را هدف قرار گرفته و با ابتذال و شوخی‌های نامتعارف قصد خنداندن مردم را دارد، مورد حمایت قرا رگرفته است. این فیلم با موضوع کپی شده از «۵۰ کیلو آلبالو» با ساختاری تکراری و چارچوب‌هایی نامتعارف ساخته شده است.

وزارت ارشاد از یک سو فیلم را با درجه بندی و اصلاحات روانه اکران می‌کند و از سوی دیگر سانس‌هایی از سالن در اختیار وزارتخانه را به فیلم اختصاص می‌دهد، این سیاست یک بام و دو هوا چگونه توجیه می‌شود؟!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 10 =