کد خبر : 32309
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۲۰
-

آشنایی با رقبای مهدی‌زاده در بازی‌های جهانی کاراته

آشنایی با رقبای مهدی‌زاده در بازی‌های جهانی کاراته

به گزارش قائم آنلاین، امیر مهدی‌زاده در مسابقات بازی‌های جهانی ۷ حریف را پیش رو دارد که هر کدام از آنها همانند مهدی زاده دارای عناوین قاره‌ای و جهانی هستند.برای َآشنایی بیشتر با حریفان مهدی‌زاده نگاهی به بررسی عملکرد آنها خواهیم داشت. *سرشناس ترین حریف مهدی‌زاده بی تردید بروس سانتوس داگلاس برزیلی است، کاراته‌کایی که ۲

به گزارش قائم آنلاین، امیر مهدی‌زاده در مسابقات بازی‌های جهانی ۷ حریف را پیش رو دارد که هر کدام از آنها همانند مهدی زاده دارای عناوین قاره‌ای و جهانی هستند.برای َآشنایی بیشتر با حریفان مهدی‌زاده نگاهی به بررسی عملکرد آنها خواهیم داشت.

*سرشناس ترین حریف مهدی‌زاده بی تردید بروس سانتوس داگلاس برزیلی است، کاراته‌کایی که ۲ طلا، یک نقره و یک برنز جهان را در پرونده‌اش دارد. ۴سال پیش در همین مسابقات که در کلمبیا برگزار شد مدال برنز گرفت و الان به واسطه قهرمانی در پان امریکن مجوز حضور در ورلد گیمز را بدست آورده است.

* جفری برنز، کاراته‌کا کهنه کار هلندی است که ۸ ماه پیش در فینال به امیرمهدی زاده باخت و مدال نقره گرفت و سال ۲۰۱۴ هم همین عنوان را در آلمان بدست آورد. اما در کاراته وان پاریس، هلند و رقابت‌های قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۷ ناکام بود و نتوانست انتظارات را برآورده کند.

*صوفیان آگودیل آذربایجانی سومین حریف مهدی‌زاده در ورلد گیمز است. آگودیل برنز جهانی ۲۰۱۶ فرانسه، نقره اروپا سال ۲۰۱۵ و برنز جهان در سال ۲۰۱۶ در کارنامه دارد.

* گارسیا گومز ماتیاس اسپانیایی حریف دیگر مهدی‌زاده مدال طلا اروپا در سال ۲۰۱۶ را یدک می‌کشد.

*فردوسی فرض علی اف از آذربایجان برنز جهانی ۲۰۱۶ را در کارنامه دارد و چند عنوان نایب قهرمانی و سومی کاراته وان دراختیار دارد.

*عماد الملکی عربستانی دارای ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز کاراته وان در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۵ است و درازوسکی مسیج از لهستانی دیگر حریفان مهدی زاده در این رقابت‌ها است که عناوین چشمگیری ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − یازده =