کد خبر : 30867
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
-

مهدی: موارد ممیزی هر سال سخت‌تر می‌شود

مهدی: موارد ممیزی هر سال سخت‌تر می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، سهیل مهدی در خصوص حضور کارشناسان آلمانی AFC  در ایران اظهار داشت: این تیم کارشناسی برای بازدید از ۴ باشگاه گسترش فولاد تبریز، پرسپولیس، استقلال و ذوب‌آهن در ایران حضور پیدا کرده و هدفشان بررسی موارد ممیزی از جمله مستندات و مدارک مرتبط با مجوز حرفه‌ای، پرسنلی، مالی، زیر ساخت، حقوقی و

به گزارش قائم آنلاین، سهیل مهدی در خصوص حضور کارشناسان آلمانی AFC  در ایران اظهار داشت: این تیم کارشناسی برای بازدید از ۴ باشگاه گسترش فولاد تبریز، پرسپولیس، استقلال و ذوب‌آهن در ایران حضور پیدا کرده و هدفشان بررسی موارد ممیزی از جمله مستندات و مدارک مرتبط با مجوز حرفه‌ای، پرسنلی، مالی، زیر ساخت، حقوقی و ‏ورزشی این باشگاه‌ها است. در این زمینه سوالاتی که مدنظر آنها باشد نیز پرسیده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از آکادمی باشگاه‌ها، زمین تمرین و ورزشگاه‌ تیم‌ها و همچنین چک کردن مسائل مالی مورد راستی آزمایی قرار خواهد گرفت . قرار است همه مستندات مرتبط با باشگاه‌ها مورد بازبینی قرار گرفته و برای شفاف‌سازی سوالاتی نیز پرسیده شود.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود مقامات AFC  به دنبال مطرح کردن مواردی مانند فرار مالیاتی از سوی باشگاه‌های ایرانی و محرومیت آنها هستند، گفت: مسائلی که در این زمینه مطرح شده است جنبه شخصی دارد و من چنین اعتقادی ندارم. در ۶،۷ سال اخیر AFC به دنبال استقرار الزامات حرفه‌ای در فوتبال باشگاهی آسیا است.

مهدی گفت: در این زمینه هر سال موارد ممیزی سنگین‌تر و جزئیات بیشتری مدنظر قرار می‌گیرد. در خصوص بحث اتهام فرار مالیاتی باشگاه‌های ایرانی از سوی AFC و ورود آنها به این موضوع تا به حال چیزی نشنیده‌ و موردی را مشاهده نکرده‌ام. ممیزی‌های بازرسان آلمانی AFC نیز منطقی بوده و هر روز شرایط سخت‌تر می‌شود. اینکه پشت پرده چه اتفاقاتی در حال افتادن است را من نمی‌دانم و چیزی در این خصوص نشنیده‌ام.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + دو =