کد خبر : 30793
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
-

قهرمان جهان در لینکدین به دنبال باشگاه +عکس

قهرمان جهان در لینکدین به دنبال باشگاه +عکس

به گزارش قائم آنلاین، دیلی میرور نوشت: کریستین زاکاردو، مدافع ۳۵ ساله سابق میلان و تیم‌ ‌ملی ایتالیا که در سال ۲۰۰۶ همراه این تیم توانست قهرمانی در جام جهانی را به دست بیاورد. در حال‌ حاضر بدون تیم است و دست به دامن شبکه‌های اجتماعی شده است تا بتواند یک تیم برای خود پیدا کند.

به گزارش قائم آنلاین، دیلی میرور نوشت: کریستین زاکاردو، مدافع ۳۵ ساله سابق میلان و تیم‌ ‌ملی ایتالیا که در سال ۲۰۰۶ همراه این تیم توانست قهرمانی در جام جهانی را به دست بیاورد. در حال‌ حاضر بدون تیم است و دست به دامن شبکه‌های اجتماعی شده است تا بتواند یک تیم برای خود پیدا کند. او که در فصل گذشته در تیم ویچنزا بازی می‌کرد، اکنون بدون تیم است و به همین خاطر به شبکه اجتماعی لینکدین رجوع کرده تا بتواند یک تیم مناسب برای خود را پیدا کند.

زاکاردو عنوان کرده که از شرایط فیزیکی خوبی برخوردار است و می‌تواند حداقل دو سال دیگر فوتبال بازی کند و به همین خاطر به دنبال کسب پیشنهادی از تیم‌های متفاوت است.

این مدافع ۱۷ بازی ملی برای تیم‌ ‌ملی ایتالیا انجام داده و سابقه بازی برای تیم‌هایی همچون پالرمو، ولفسبورگ، پارما ، کارپی و میلان را دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − پنج =