کد خبر : 30232
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
-

هیأت‌رئیسه کمیته تعامل با دولت برای تعیین وزرا در فراکسیون نمایندگان ولایی انتخاب شدند

هیأت‌رئیسه کمیته تعامل با دولت برای تعیین وزرا در فراکسیون نمایندگان ولایی انتخاب شدند

به گزارش قائم آنلاین،سید علی ادیانی نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو گفت: هیأت رئیسه کمیته تعامل با دولت برای انتخاب وزرای فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس انتخاب شدند و حمیدرضا حاجی‌بابایی به عنوان رئیس کمیته از سوی اعضاء انتخاب شد. وی افزود: علاوه بر بنده که به عنوان نایب رئیس اول انتخاب شدم،

به گزارش قائم آنلاین،سید علی ادیانی نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو گفت: هیأت رئیسه کمیته تعامل با دولت برای انتخاب وزرای فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس انتخاب شدند و حمیدرضا حاجی‌بابایی به عنوان رئیس کمیته از سوی اعضاء انتخاب شد.

وی افزود: علاوه بر بنده که به عنوان نایب رئیس اول انتخاب شدم، محمد مهدی زاهدی نیز به عنوان نایب رئیس دوم، محمد مهدی مفتح به عنوان سخنگو و جبار کوچکی‌نژاد نیز به عنوان دبیر انتخاب شدند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهارداشت: فراکسیون نمایندگان ولایی هیچ فردی را به عنوان وزیر پیشنهادی به دولت معرفی نخواهد کرد بلکه بنای ما تعامل و گفت‌وگو با دولت است که وزرای پیشنهادی در چهارچوب شاخص‌هایی که در انقلاب و نظام اسلامی قابل دفاع باشد انتخاب شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − شانزده =